Direktlänk till inlägg 27 februari 2012

Hur man är :)

Av Anna - 27 februari 2012 17:03

Totalt dyngslut efter en dag med att bara göra tuber,hehe, man blir ganska slut i skallen efter ett tag, skulle kunna sätta mej ner och skratta ursinnigt för jag är så trött, hoppas inte jag behöver se en tub imorgon, gjorde elva pall idag, det borde räcka för denhär veckan haha..blev bjudna på smörgåstårta på jobbet idag, rätt god, men varför duger inte Kronhallens smörgåstårta?? Var massa äcklig kaviar i, ska det vara så ska det vara Kronhallens :) sist på fackmötet var det en massa snuskig tonfisk i, och massa snuskig rom...uscha...

Ja och som jag skrev på facebook så kommer antagligen morgondagen bli slöare än idag, men sen vänder det, då är det bara ett par dagar kvar till helg..gött det..


Annars då?!? Jaa, händer inte mycket fast det händer rätt mycket konstigt ändå, blir så trött på folk som tror att dom är så mycket mer än dom är..herregud vilket sms jag fick i fredags..höll på o tappa hakan..men men..försökte skicka på natten för o va vän men då gick det inte hem minsann..hujedamej :D

Har rätt mycket folk omkring mej just nu, och jag gillart, bigtajm..massa små godingar som dyker upp här och där, så om inte annat så skaffar man sej en större umgängeskrets :)


Hela mars är planerad, nu till helgen ska jag ut med syrran igen, och eventuellt Ann beroende på hur det går, helgen efter det har Anna A bokat mej så då blire utgång, helgen efter det är det bokat med Carro, tror jag iaf och helgen efter det ska man på realeseparty med Ann på gamla King´s :) underbar månad..jag älskar att veta vad man ska göra framöver, planering är det bästa jag vet :P


O idag blir det inte många knop inte, ska snart ta mej en lång dusch och sen blire bokläsning..mycket spännande nu i slutskedet :)


Puss och kram på er mina godingar



*over and out*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 30 april 2014 13:50

Jaa det gör den verkligen, har ett huvud som går på högvarv jämt och bara tänker och mal och mal och mal...har försökt att konversera med det men det verkar inte lyssna, sluta att ge mej huvudbry om allt..jag orkar inte med att tänka och klyva saker,...

Av Anna - 7 februari 2014 20:37

Yes, nu är den äntligen här, helgen :) Denhär veckan har mer eller mindre bestått av motion den oxå,3 dagars simning och 1,5 timmes innebandy, och man får sånt mersug efter träning,sjukt..jag är så lycklig att jag har kommit igång och att jag ha...

Av Anna - 27 januari 2014 20:30

Sitter här och funderar lite..på det mesta som vanligt..känner saknad, känner mej sårad, känner mej arg, känner mej ledsen och så känner jag mej ju absolut glad från och till oxå.. Vet inte riktigt vad som händer och vad som sägs bortikring men ...

Av Anna - 16 januari 2014 20:22

Ja nu har snön fallit, härliga vinterland :) Får gärna komma en meter till, är så himla fint ute nu och ljust dessutom o kallt och gött :)   Annars då? Jo det knallar på som vanligt, men nu vill jag fasiken ha mej ett jobb, ingen som vet nått? Ha...

Av Anna - 2 januari 2014 20:58

Ett nytt år har infört sej, hoppas på ett kanonår som alla andra år..men med mina uträkningar kan det väl iaf inte bli värre, eller? Mycket har hänt dethär året, roliga händelser och mindre roliga händelser, men det är väl så att saker ska hända fö...

Ovido - Quiz & Flashcards