Alla inlägg den 4 februari 2012

Av Anna - 4 februari 2012 13:24

Japp sjukt sugen på öl idag :) ska bli dundrans gött och dra några sen :) Hoppas även på en Woodystur som vanligt..känner på mej något väldigt bra..;)


Jobbat mellan 6 och 12 idag..lite extracash..gött som faan...sagt åt en "kompis" att söka dit ner me och hjälpt "kompisen" med cv och så...så jag hoppas "kompisen" får komma in därnere...guuud så mycke skojj det skulle vara..och bättre skulle det förhoppningsvis bli i framtiden med allt om "kompisen" kommer in där :)...det ska bli kul och se ;) Hoppas! Hoppas! Hoppas!


Här skrålar det musik genom högtalarna..poppar som tusan och städar :) Ikväll kommer förhoppningsvis Johan, kul och umgås med han några timmar :D Ska försöka ta upp våran kontakt på riktigt igen..Underbart!


Hmm..ja vad kan man tänkas skriva mer då? JO!!! Du därute, fega faan som kommenterar min blogg, hur jag ser ut, hur jag tar mina kort, om jag är ful eller snygg, smal eller fet, dum i huvet eller ej..Klarar du inte av att stå för vad du tycker genom att skriva ditt namn så behöver du inte kommentera heller..fjant..Dessutom är jag sååå jävla dyngsnygg och såå jävla dyngtrevlig och sååå jävla dyngsnäll..och vet du inte att jag är alla dom grejerna så känner du mej förmodligen inte..Dumjävel!!! Åh för det andra rör det mej inte i ryggen vad andra tycker om mej, jag har mina underbara vänner, och alla dom som tycker om mej..dina ord biter inte på mej..Så du vet!! Haha usch..


Har haft några dagar nu med *******-abstinens...saknar dej, men det vet du ju redan ;) Längtar!! Hihi!!



Nej faan, städa vidare..nästa helg ska man ut med tanterna och goa Anna :) Ska bli himla trevligt..Kung Ful-stalker jag :P Ha en underbar lördag alla godingar..




*Over and out*

Ovido - Quiz & Flashcards