Alla inlägg under mars 2012

Av Anna - 18 mars 2012 19:37

Ibland blir man så extremt ledsen över att allt inte bara flyter på..jag är så dålig på sånthär, att veta hur man ska uppföra sej i vissa situationer..hade jag fått välja så hade allt varit på ett annat sätt, ville dethär så mycket så det gör ont..att få känna att det verkligen klickar,att bara få den känslan gör mej alldeles varm,sen att det ska skita sej så himla snabbt pga 2 saker i min närhet,det gör ont i hjärtat, :( , men jag kan inte göra så mycket åt det..jag tycker att jag har gjort vad jag kunnat för att visa hur det ligger till,vill inte vara den som bara gör sej hörd heller..åh allt blev så tråkigt :/ men jag kan som sagt inte göra mer än jag gjort nu...överlämnar detta i någons händer nu,jag finns kvar ett tag till..kan inte göra annat än o hoppas,och det gör jag..massor..du vet vem du är ;)


Tyckte att en viss bror hade mycket bra att säga ;)



Nej söndagsmys var det ja :)



*over and out*

Ovido - Quiz & Flashcards