Alla inlägg under maj 2010

Av Anna - 24 maj 2010 10:13

Japp, hemma från utlandet, hade en kanonvecka med kanonväder, men kan säga som så att för nöjens skull, åk aldrig till Tunisien, dom är som galningar, rycker och sliter i en, ropar och härjar, var i medinan en dag, tror vi var där en kvart innan vi gick ut, fyfarao vilket ställe. Åkte fyrhjuling en dag och det var jättehärligt, kul som faan..sen en dag åkte vi piratskepp, då vart jag så jävla sjösjuk, aldrig blivit ddet i hela mitt liv, men just då vart jag det så det var ingen rolig tripp =)

 

Men sitter och kollar nya resor, kanske drar till hösten igen =) Bulgarien eller Egypten =) kanske Kanarieöarna..=)

 

Nu är jag så himla trött på att hålla tyst, det har grämt mej så himla mycket, men tror faan inte att jag tömmer mitt hjärta här, har så mycket jag vill skriva ur mej, men detta är inte rätt ställe för det nu, därför ventilerar jag med dom som känner mej bäst, på tal om förtroende så var det inte jag som svek, vet så mycket som jag aldrig sagt, utan svalt och gått vidare, men nu är det faan bra, tänker inte ta skiten mer..

Tur att jag har er Kent,Lisa, Carro, som jag kan ventilera med som känner exakt likadant..Tack.

 

Nej ta och platta håret sen köra pappa till urnsättningen...

 

 

 

Over and out

Ovido - Quiz & Flashcards