Alla inlägg under oktober 2011

Av Anna - 30 oktober 2011 19:44

Vilken underbar kväll jag hade med Carro igår..var på klubben i krhamn och träffade mina godingar från Bäckhammar, såå kul, fasiken va kul jag har med er, och Carro med för den delen..haha..Fantastisk kväll!!



Måste göra någonting åt det som sker

Glömma det på något sätt

Men du är det finaste som jag sett

Så det blir inte alls lätt

Du har gett mej gråa hår

Det är det enda som jag har fått

Jag har varit dum som har väntat här

För det är livet alldeles för kort

 

Nu får det vara slut

Jag har fått nog av dej

Jag står inte ut

Nej inte en minut

Nu får det vara slut

För nu packar jag

Tack och adjö

Hoppas du får det bra

 

Du kan inte lura mej en gång till

Fånga in mej i dina garn

För jag ska leva mitt eget liv

Och börjar nu idag

 

Nu får det vara slut

Jag har fått nog av dej

Jag står inte ut

Nej inte en minut

Nu får det vara slut

För nu packar jag

Tack och adjö

Hoppas du får det bra



Av Anna - 26 oktober 2011 22:02

Det känns som jag har kommit till min gräns av vad mycket jag klarar av och det är nog inte mer än såhär faktiskt..när allt går emot en och man känner mycket inombords och man får inget tillbaks då är det nog det enda rätta att göra slut på det..jag vet inte..har kännt såhär i 2 dagar, annars brukar jag flacka fram och tillbaka från timma till timma, men nu är nog som sagt gränsen nådd och hjärtat har fått nog..och jag kan med stolthet säga att - Jag klarar inte dethär något mer!!

Jag vill ha svaren som jag inte får!! För skrajjsen för att fråga för jag vet att det bara blir bortbabblat i en massa annat, så då kanske det bästa är att låta det rinna ut i sanden och inse att nyhetens behag är över..så sitter man där med skägget i brevlådan och grubblar igenom allt och funderar på om man fick något svar överhuvudtaget..svaret är oftast nej..Kan inte göra annat i nuläget, det är som det är och kommer alltid vara som det är..

 

Till något annat..

Idag har jag och Ann varit ute på äventyr, var först till Frövi imorse efter det plockade jag upp Ann och vi fixade in 2 lass till Valåsen..hemskt kul har vi..jagar upp varann till vansinne..haha..en slang gick sönder också men det inte vi fixar är ju inte värt att veta :P..imöra kan det nog tänkas bli Frövi igen och kanske ett lass till Hällefors och ett till Valåsen, se vad man hinner med..Kul är det iallafall och jag klarar mer än vad jag tror..självsäkerheten som spelar mej ett spratt..

 

På lördag blire party med Carro..ska försöka dra med na till Krhamn till klubben för att jag så gärna vill dit, meen det kommer inte gå nå bra..vill träffa mitt Bäckhammarfolk och dom få andra..saknar er massor..trivs med er..Så det vore hemskt kul och det tror jag i ärlighetens namn att Carro också skulle tycka men det är så mycket förutfattade meningar där..suck..jag blir så arg på na..haha..

 

Beställde nyss mina stövlar..åh me so happy..sååå JAG!! :P..men dom kommer inte förrän i början på <november..suck...längtar :P

 

Vad händer på Halloween alla?? Brukar ju ha fest då men känner inte för det iår..är så tråkigt att ha fest när det blir en massa bråk jämt..annars älskar ju jag att vara Partyfixare :(

 

Men men det blev som det blev när det inte blev som det skulle!!

 

**Over and out**

Av Anna - 20 oktober 2011 14:52

Idag är en såndär dag man aldrig skulle ha vaknat..dagen började med dåliga nyheter från en vän, sen har skiten bara fortsatt, åh när ska man få vara glad?? Det är det ena efter det andra hela jävla tiden, hur mycket ska man orka?

Var fram och skulle köpa present förut, var ju en jävla tur att något sa till mej att kolla kontot först, för hade tydligen inte fått nå pengar från a-kassehelvetet idag heller, blir så jävla trött, men är det åt andra hållet då jävlar ska det vara snabba ryck..

Nej idag är en riktig skitdag...Får hoppas nån drar upp rullgardin snart igen för dethär liknar faan..


Hade en trevlig eftermiddag igår, kul när det går bra..

Var även till Rottneros med ett lass aspved igår..så kul och träffa mina farbröder, di sken som solen när jag kom..tror jag är saknad :P

Ska väl börja köra lite lastbil igen efter vad det verkar..det är ju jag..älskar att vara själv, slippa vara trevlig om man inte känner för det, mot sina arbetskompisar alltså,sjunga hur högt och vad man vill..man kan svära och gråta och domdera bästfaan man vill därinne i hytten..joo klart jag är trevlig när det ska lossas och mot dom man träffar på, inte så jag mena, men då slipper man arbetskamrater som ska vara på en o greja med allt..nej själv ska man vara..social kan man vara på fritiden :P mot dom man vill emot..haha..


Så är det denhär ena..suck..hur ska man få något grep om dej då? Jag är en jävla bra människokännare, men från dej får jag ingen respons, du är bara hal och när jag tror jag har fått ett litet tag, då glider du ur igen..jag blir tokig..man blir besviken på sej själv när man inte kan känna det man brukar..men allting visar sej nog i sinnom tid..Kanske..Du finns iallafall i mina tankar mer eller mindre..


O så tar vi nästa, du är den enda kille jag inte varit ilag med som jag kan titta djupt in i ögonen utan att känna mej avklädd, älskar att kolla in i dina djupblå, kan titta hur länge som helst..vilken trygghet det är, man känner sej trygg med dej på nå sätt..fast även väldigt nervös..men på ett bra sätt samtidigt..bryr mej om dej jättemycket, men det stannar där..har bestämt att det är en ren och skär kompisrelation vi har..och jag är nöjd med den..det funkar så också..du finns i mina tankar också men på ett kompissätt :P


Nej ska laga lite käk och iväg och åka lite lastbil..


*Over and out*

Av Anna - 12 oktober 2011 21:46

Några dagar sen jag skrev nu..been down under..men nu är jag tillbaks, starkare än vad jag varit, skinn på näsan, och en jävla huggressiv attityd..Allt ordnar sej, ja det gör det faktiskt, förr eller senare och oftast till det bättre..

Varit totalt nerbruten, totalt down under ett par dagar, men nu känns det bättre som sagt..


Varit ute med Ann ikväll, käkade lite och talade väldigt mycket, skönt som faan..glad att jag har dom vännerna jag har, ni har stått ut med mitt tugg nu under några veckor..Tack för att ni just står ut!! Mycket kärlek till er..mina hjärtan!!


Till helgen blire party med Ann och eventuellt utgång, fredagen ska försökas hållas lugn, ska nog inte vara så svårt hoppas jag..klara ju förra helgen..hihi..Ut och träffa folk är aldrig dumt..


Nej nu ska jag lägga mej, jaga upp mej till vansinne och hoppas att det blir morgon snart så jag får ta itu med dethär..du ska grillas..



*Over and out*

Av Anna - 6 oktober 2011 13:09

Vem skicka en barbados-låt till mej på radion?? Tänker på dej, vemfaan är det, eller ja det kan ju vara fler men vafaan, varför inget namn?? Morr

Av Anna - 6 oktober 2011 13:00

Väntar på att jag ska få åka och köra Cissi till dansen, sen hem och bara mysa tror jag det blir idag..trött, måste ju vila upp mej inför morgondagen då vi ska ut på äventyr :P

Se vad det kan tänkas bli för film ikväll, sugen på en skräckis som vanligt..


Igår hade vi en dum-dum-kväll Ami och jag, fyfaan va mycket härj det blev, för att inte tala om talfel..herregud...fick ju skratta iallafall och det behövs..haha..


Hmm jaa..vad säger man..har dammsögit och grejat i köket idag, massa ljus tända när det är så mörkt och trist ute..mysigt det..


Jahopp nehej..har väl inte så mycket att skriva, sitter och småler bara, och vet ni?? Det får jag..haha



Pöss på er

Av Anna - 5 oktober 2011 14:37

Ah så kan man ju säga..det är märkligt hur det funkar..och det kommer hända igen och igen och igen...once a cheater always a cheater..men nu säger jag inget mer om det, närmar mej 30 så varför i helvete skulle jag hitta på en massa????


Ikväll ska jag ut med Ami och härja, och till helgen lämnar vi nog stan tror jag, behöver träffa nytt och gammalt folk, och inte i denhär stan..tänk att det kvittar ju äldre man blir, det förändras aldrig..haha....guud..inte konstigt att man inte märker attt man blir äldre..


Igår hade jag en toppenkväll med Nettan och Carro, 2 stycken behaga inte att komma när man stått med mat i flera timmar..men nu har ju jag mat i flera dagar iaf..alltid något..skratta så vi grina igår tror jag, fick tom Nettan på partyhumör, och det hör inte till vanligheterna :P


I slutet av oktober drar vi nog uppöver Värmlandsskogarna, skulle vara så inihelvete kul och träffa massa goa värmlänningar, NYTT FOLK...


Man skulle ha en sommarstuga man kunde åka till när rullgardinen åker ner, dra ihop sina närmsta och bara dra, eller varför inte åka själv liksom, med hundarna, och bara rensa huvet..fundera på vad man har haft runtomkring sej den senaste tiden, och hur man kunde vara så blåögd överhuvudtaget, sa det till honom också att han vet att jag inte litar på killar, gjorde han det lättare nu då??? NEJ, nu sitter man där igen, så ska man försöka öppna upp sej för någon ny såsmåningom..jaja men lätt..Alla jävla sms man har fått..haha..ah..KARMA!!!! Det kommer tillbaka, tusenfalt..



Nu ser jag fram emot en kväll med Ami, ska ha hur kul som helst i en helt annan stad :P



Av Anna - 3 oktober 2011 11:12
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards