Alla inlägg under februari 2010

Av Anna - 22 februari 2010 13:11

Kan faktiskt inte klaga på det heller för jag gillar snön =) och mer ska det ju komma, jag menar, det är ju ingen idé att ens hoppas på att våren ska komma snart för än dröjer det ett tag ...

 

Hopp, helgen som var, va ganska bra, var hos Lisa & Benny i fredags, och det var trevligt, sen var vi på woodys, sen blev det nattmat och sen hem till sängen..

 

I lördags, hmm, vad gjorde vi då? Mådde för en gångs skull bra iaf när jag vaknade =) Vi va ute och åkte lite, sen handlade vi lite, sen blev det melodifestival och somnade framför tvn =)

 

På fredag blire Larz Kristerz =) ska bli jättekul, Benny och Lisa fick biljetter av oss i födelsedagspresent/inflyttningspresent, så om det inte händer något väldigt så blir dom me =) morsan ska oxå me, vore kul om hon fick med sej Anders & Siv med, så det blev någon mer i hennes ålder =), men får nog kul ändå, fast...

 

 

Snart bär det av utomlands, ska bli skönt, få lite bränna igen inför den svenska sommaren =)

 

Älskar min Kent!!

 

Bye bye äppelpaj =)

Av Anna - 15 februari 2010 16:24

Ja snart bär det iväg mot Rottneros, bränt en riktig blandskiva med Magnus Uggla, Streaplers , Lasse Stefanz , Timbaland, Mando Diao, Bon Jovi & Lady Gaga..snacka blandad musiksmak =)

Helgen var alldeles perfekt..i fredags var vi på Loka brunn hela dagen och bada och mådde gott, på kvällen blev det en snabbvisit upp till Rikard, men vart dretfull så fick gå hem typ halv elva elva, åldern börjar ta ut sin rätt =)

I lördags, hmm, vad gjorde vi då? Jo vi va ute och åkte bil, hamna uppe i lunedet, hade Nalle med oss så han fick vara ute o springa lite, sen kom mamma ner på mat, sen kolla vi på skitfestivalen, alltså vad har hänt?

 

På fredag blire fest hos Benny och Lisa, se vad som händer efter det..nästa fredag är det Larz Kristerz, jippi, och den 19 mars är Lasse Stefanz..kan det bli bättre?? Hoppas di kommer till logen i sommar me =) ska iväg och köpa förköp till Larz imorgon =)

Får se vad många vi blir, brukar va så jävlans kul på valsverket =)

 

Snart bär det av utomlands oxå, ska bli inihelvete skönt, längtar som faan =) då ska älsklingen och jag ha det så mysigt, blev tesagda och ta en utflykt på 2 dagar därnere, så funderar faktiskt på det, kan ju vara mysigt att åka runt och se sej lite om =)

 

Nej nu ska jag greja mej iordning för han ringer väl snart.

 

Byebye äppelpaj

Av Anna - 9 februari 2010 14:01

Tar kryssen iaf, min alla hjärtansdagpresent från Kent =) nu undrar jag, vad gör alla lördagkväll? Blirenå drag nånstans?


*out*

Av Anna - 9 februari 2010 13:28

Idag har det inte hänt så mycket, har varit med syrran och handlat sen har jag bokat kryssning, som jag sedan avbokade igen...suck..vet ni vad dom har gjort på Cinderella? Jo åker man på fredag eller lördag får man inte handla i taxfreen och dricka i hytten, nepp för taxfreen är stängd, vem faan har råd o dricka sej full i baren, nej då får det vara, får se vad ci ska hitta på ist..

Talade lite med Lisa förut, och hon hade en bra idé =) hoppas på det..

 

Ska strax iväg och jobba, ska bli skönt, jävel vad jag ska poppa =)

 

Har ni nå förslag på vad man kan hitta på ist för kryssning så hör av er, kanske skulle ta en tur till krhamn och gå ut eller in till Örebro, fast det känns som fel håll, nej jag vet inte, vore kul och hitta på nått annat för en gångs skull..

 

Ne nu ska jag gå ut med Nalle så ska jag ge mej iväg =)

 

Over and out

Av Anna - 8 februari 2010 13:01

Jaha, haft en helbra helg, kan jag ju börja med..blev något ledsen på fredagkvällen bara, men det är som det är...Fått reda på mycket skit, att folk orkar, det är så jobbigt, faan man är inte 18 längre..

Gick inte iväg på mötet jag hade heller, det känns oxå tungt, för som jag känner nu hade jag verkligen behövt det, känner nu att jag ville så himla mycket...suck..men men bara att ta nya tag...

Tänk att när man känner att man har så himla mycket att skriva så kommer det ingenting...suck..

I hlegen är det alla hjärtans dag, då blir det lite mys och god mat..men är bra sugen att åka på kryssning..men det får vänta, ska ju snart utomlands..  

 

Ska bli skönt att komma bort ifrån allt, speciellt nu när man vet en del som man inte visste förut, eller ja, någonstans fast det ju en aning..men man hoppades ju att det inte skulle vara så, det är synd att man är så blåögd..och så jävla dumsnäll...suck...har ju ingenting för det iaf..i slutändan...

 

Ska bli himla skönt att jobba kväll i veckan iaf...för förra veckan var det väldigt jobbigt usch..

 

Gillar inte det jag ser, gillar inte när kompisar far illa, men jag har inte hjälpt er åt det hållet så det ska inte gå ut över mej..jag vill erat bästa..allihopa..sen om ni i eran tur talar en massa skit till varandra om mej så är det erat val, men kanske ni skulle prata med den det gäller, den kanske har andra åsikter om saker och ting..vet inte vad jag gjort..vet ingenting..men fortsätt och håll på, för som sagt det är erat val..

Patetiskt! Om man tänker efter att inte vänner ska kunna prata med varandra, eller hur??? Det kanske inte alls är så som den andre föreställt sej, har säkert en hel del att komma med jag oxå, eller? Men sparka inte en massa skit förrän ni talat med bägge parter, sen kan man välja sin sida.. För jag antar att det är mej det gäller!!!

 

 

Nej nu ska jag käka lite och bränna mej en skiva!!

 

*The queen has left the building"

=)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards