Direktlänk till inlägg 27 januari 2014

........................

Av Anna - 27 januari 2014 20:30

Sitter här och funderar lite..på det mesta som vanligt..känner saknad, känner mej sårad, känner mej arg, känner mej ledsen och så känner jag mej ju absolut glad från och till oxå..

Vet inte riktigt vad som händer och vad som sägs bortikring men det är väl en hel del antar jag..tråkigt när det ska bli en massa liv utan att det finns något att bråka över..förstår inte riktigt hur man kan måla en bild utan att ha en mall och måla efter..man måste väl ha något att gå på, förutom en massa feltolkningar?

Aja jag funderar ett tag till, blir nog inget klokare men men...


Jahopp helgen då...i fredags var det superlugnt, gick o la mej tidigt och upp innan 06.00 på lördag för att bli med pappa o åka lite lastbil, efter det blev det klippning av Marjos ungar och en åkte jag hem och bara degade på soffan en stund, sen dök Andreas upp och Mia oxå efter en stund..sen blev jag sittandes här själv till Andreas kom tillbax o så kom Lärkas ner och söla lite skit oxå..Så Andreas och jag kom överens om att jag skulle åka ner till honom så skulle vi ta några öl och sen gå på woodys...så blev det oxå :) det var proppat med folk och hur kul som helst..träffade en trevlig norsk som jag stog o talade med hela kvällen, jäklar va gött dom pratar, han var svinrolig iaf, hitflyttad för att han spelar i Karlskoga Bats :) sen drog klockan iväg och klockan blev 2 och det var dags att åka hem, men Andreas han drog på efterfest, hehe, han ringde igår och då hade han just kommit hem och då var väl klockan 4 på eftermiddan eller nå, och han mådde inte så bra :P jag är glad att jag åkte hem :D Såntdär är ju självförvållat :D

Så det är väl i det stora hela min helg :)


Imorron är det dags för mej och Lisa att ta tag i livet och börja simma, hoppas att Ann blir med oxå, så kan vi peppa varann :) det ska bli supergött och börja simma igen..sen på onsdag är det ju innebandy, det roligaste som finns, så ska man väl ta en promenad med Baloo oxå så det blir mycket motion nu framöver :) fantastiskt!


Imorse fick jag vad jag tycker var ett supermysigt sms som gjorde min dag av någon speciell person..som sagt det behövs så lite för att göra någon glad :)


Nej nog om det, nu blir det duschen och sen börjar ju "Det Okända" :)


Var rädda om er!


*Over and out*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 30 april 2014 13:50

Jaa det gör den verkligen, har ett huvud som går på högvarv jämt och bara tänker och mal och mal och mal...har försökt att konversera med det men det verkar inte lyssna, sluta att ge mej huvudbry om allt..jag orkar inte med att tänka och klyva saker,...

Av Anna - 7 februari 2014 20:37

Yes, nu är den äntligen här, helgen :) Denhär veckan har mer eller mindre bestått av motion den oxå,3 dagars simning och 1,5 timmes innebandy, och man får sånt mersug efter träning,sjukt..jag är så lycklig att jag har kommit igång och att jag ha...

Av Anna - 16 januari 2014 20:22

Ja nu har snön fallit, härliga vinterland :) Får gärna komma en meter till, är så himla fint ute nu och ljust dessutom o kallt och gött :)   Annars då? Jo det knallar på som vanligt, men nu vill jag fasiken ha mej ett jobb, ingen som vet nått? Ha...

Av Anna - 2 januari 2014 20:58

Ett nytt år har infört sej, hoppas på ett kanonår som alla andra år..men med mina uträkningar kan det väl iaf inte bli värre, eller? Mycket har hänt dethär året, roliga händelser och mindre roliga händelser, men det är väl så att saker ska hända fö...

Av Anna - 17 september 2013 11:32

  Jag kunde se på dej Någonting du sa till mej Jag förstog med ens Visste vi har nått en gräns Det känns Och vi är nog överens Allting är över   Jag ville hindra dej Aldrig någonsin gå ifrån mej Jag ville äga allt Drömmarna du g...

Ovido - Quiz & Flashcards