Alla inlägg under maj 2012

Av Anna - 10 maj 2012 18:12

Knyter sej i bröstet om och om igen...känns inget bra idag...är låg och allmänt ledsen..klart det gör ont samtidigt som det inte varit någonting, eller ja, klart det har varit nånting..har lyst om mej som solen i några veckor..att något så fint kan vara så fel på samma gång...faaan...men vad gör man? Låter det bero och analyserar innan man tar klivet framåt..men just idag vet jag inte om jag vill det..känns sååå himla fel för något som var så bra..

2 människor som passar tillsammans som handen i handsken, knepigt hur det är..


Nej förflyttar mej tillbaks till soffhörnet och funderar vidare...




Why do I feel like I'm losing you?
Did it ever become what I've always wanted it to
You tell me I'm the lucky one
How can you say that
When it breaks my heart to see another woman with you

Oh, lover of mine
Oh, lover of mine
When it hurts so bad
I want to hold you in my arms
Make me feel like you want to be
A lover of mine

After we've said all there is to say
Am I still in your heart
Or am I just in your way
My desire for you is running wild
Jealousy, dangerous time
When I see you looking at another woman that way

Oh, lover of mine
Oh, oh lover of mine
When it hurts so bad
I want to hold you in my arms
Make me feel like you want to be
A lover of mine

Please set me free
Give me a reason
I'm trying to keep it alive
There is no need
For us to be lonely
Give me some kind of hope
I'm walking a fine line

Oh, lover of mine
Oh, lover of mine
When it hurts so bad
I want to hold you in my arms
Make me feel like you want to be
A lover of mine

Make me feel like you want to be a lover of mine



*over and out*

Av Anna - 7 maj 2012 20:31

Längesen jag skrev nu.. Ville egentligen bara en sak jag ville försöka förklara,vet inte hyr bara,så det inte blir fel,det vill jag inte...



Hmm,känslan man får när någon får en att känna sej vacker genom beröring :) är nog den bästa känslan jag haft på länge..kände mej otroligt vacker igår under dagen..vad gör du med mej? :P

Ska vara ärlig o säga att jag tror egentligen inte att jag haft den känslan nångång..det är härligt att känna så:)



Imorgon ska vi iväg o kolla kombi åt mej o hundarna :) weeeeeiiiiiii:P najs...Volvo såklart :)



Nej nu ska jag krypa ner o checka film..

Natti!


*over and out*

Ovido - Quiz & Flashcards