Direktlänk till inlägg 7 februari 2014

Helg igen :)

Av Anna - 7 februari 2014 20:37

Yes, nu är den äntligen här, helgen :)

Denhär veckan har mer eller mindre bestått av motion den oxå,3 dagars simning och 1,5 timmes innebandy, och man får sånt mersug efter träning,sjukt..jag är så lycklig att jag har kommit igång och att jag har en jävla bra träningskompis i Lisa, tillsammans fixar vi det, det vet jag :) På måndag ska vi prova på djupvattenträning så till veckan blir det träning 4 dagar..känns underbart :) I´m on my way :) Sen är det ju promenader med Baloo på dagarna oxå, så mycket motion blir det..tyckte mej se i spegeln förut att kroppen har börjat se lite annorlunda ut..fröken börjar att se en midja igen :P

 

Kvällen till ära har bestått av att bleka håret och att se på OS-invigningen, mäktigt när Sverige kom in, nästan så att man får en tår i ögonvrån :) o USA och Ryssland, det var rysningar på hög nivå,vilken känsla det måste vara för dom och kliva in där, alla...Och Jamaica och deras bobsleighteam :D Hmm kaaan bli den filmen ikväll :)

Imorgon blir det till att gå upp tidigt,typ runt halv 7 draget, kommer en tjej upp till syrran som ska göra naglarna på mej,Michaela och Cecilia...som jag längtat efter dessa naglar :) Inte så lätt att komma iväg och få det gjort när man är arbetslös, man skiter ju inte pengar direkt.. För övrigt så blir det utgång med Mia imornkväll :) vi har så kul, så det blir nog en hel del skratt som vanligt :)

Söndagen så får jag nog ägna mej åt OS tror jag :)

 

Nästa helg är det dags för JLT i Kristinehamn, ska bli riktigt kul, dom är såå jävla bra live så det är helt sjukt..o självaste John är ju vansinnigt snygg o kolla på :) Namnam..

 

Önskar att man kunde gå och lägga sej nu meeen tycker att det är lite kärringvarning o gå o lägga sej innan nio en fredagskväll :P Trycker upp ett par tändstickor som ögonhållare och ugglar i soffan en stund till :)

 

Ta hand om varann!

 

*Over and out*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 30 april 2014 13:50

Jaa det gör den verkligen, har ett huvud som går på högvarv jämt och bara tänker och mal och mal och mal...har försökt att konversera med det men det verkar inte lyssna, sluta att ge mej huvudbry om allt..jag orkar inte med att tänka och klyva saker,...

Av Anna - 27 januari 2014 20:30

Sitter här och funderar lite..på det mesta som vanligt..känner saknad, känner mej sårad, känner mej arg, känner mej ledsen och så känner jag mej ju absolut glad från och till oxå.. Vet inte riktigt vad som händer och vad som sägs bortikring men ...

Av Anna - 16 januari 2014 20:22

Ja nu har snön fallit, härliga vinterland :) Får gärna komma en meter till, är så himla fint ute nu och ljust dessutom o kallt och gött :)   Annars då? Jo det knallar på som vanligt, men nu vill jag fasiken ha mej ett jobb, ingen som vet nått? Ha...

Av Anna - 2 januari 2014 20:58

Ett nytt år har infört sej, hoppas på ett kanonår som alla andra år..men med mina uträkningar kan det väl iaf inte bli värre, eller? Mycket har hänt dethär året, roliga händelser och mindre roliga händelser, men det är väl så att saker ska hända fö...

Av Anna - 17 september 2013 11:32

  Jag kunde se på dej Någonting du sa till mej Jag förstog med ens Visste vi har nått en gräns Det känns Och vi är nog överens Allting är över   Jag ville hindra dej Aldrig någonsin gå ifrån mej Jag ville äga allt Drömmarna du g...

Ovido - Quiz & Flashcards