Direktlänk till inlägg 17 september 2013

Vänd dej inte om

Av Anna - 17 september 2013 11:32

  Jag kunde se på dej

Någonting du sa till mej

Jag förstog med ens

Visste vi har nått en gräns

Det känns

Och vi är nog överens

Allting är över


Jag ville hindra dej

Aldrig någonsin gå ifrån mej

Jag ville äga allt

Drömmarna du gav just allt

Trotts allt

Ska du känna det är kallt

Även i söder


Så vänd dej inte om

Vad som händer mej

Bry dej inte om

Gå nu

Och alla broar som du bränner

Vänd dej aldrig om

Så du inte känner

Vägen verkar lång

Tror du klarar dej

Kanske någongång

Som nu

Ja när du känner att du tvekar

Vänd dej aldrig någonsin om


Här kommer gryningen

Jag kan inte hindra den

Den tar dej ifrån mej nu

Ändå är det bra just nu

När du säger mej

Fast det är slut

Tycker jag om dej



The party's on the room is crowded
your conversation is so polite
And when you dance you keep your distance
noone's gonna walk you home tonight

You're searching for perfect love
you dreamed of when you were young
you'll find it or you won't have anyone

Why not forget your crazy dream
about a love that can't exist
'Coz while you dream so much you miss
you waste a lifetime

Just take a look below the surface
his golden hair will be turning grey
Though in your mind you pictured heaven
even heaven has a rainy day

No one can touch a dream
so forever you've been on your own
you're older and you are still all alone

Why not forget your crazy dream
about a love that can't exist
'Coz while you dream so much you miss
you waste a lifetime

Why don't you take a look around
not everyone has settled down
But you still think you're seventeen
It's a crazy dream

So take a chance and take your shot
No paradise but it's all we've got
and I will try to make your dream come true


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 30 april 2014 13:50

Jaa det gör den verkligen, har ett huvud som går på högvarv jämt och bara tänker och mal och mal och mal...har försökt att konversera med det men det verkar inte lyssna, sluta att ge mej huvudbry om allt..jag orkar inte med att tänka och klyva saker,...

Av Anna - 7 februari 2014 20:37

Yes, nu är den äntligen här, helgen :) Denhär veckan har mer eller mindre bestått av motion den oxå,3 dagars simning och 1,5 timmes innebandy, och man får sånt mersug efter träning,sjukt..jag är så lycklig att jag har kommit igång och att jag ha...

Av Anna - 27 januari 2014 20:30

Sitter här och funderar lite..på det mesta som vanligt..känner saknad, känner mej sårad, känner mej arg, känner mej ledsen och så känner jag mej ju absolut glad från och till oxå.. Vet inte riktigt vad som händer och vad som sägs bortikring men ...

Av Anna - 16 januari 2014 20:22

Ja nu har snön fallit, härliga vinterland :) Får gärna komma en meter till, är så himla fint ute nu och ljust dessutom o kallt och gött :)   Annars då? Jo det knallar på som vanligt, men nu vill jag fasiken ha mej ett jobb, ingen som vet nått? Ha...

Av Anna - 2 januari 2014 20:58

Ett nytt år har infört sej, hoppas på ett kanonår som alla andra år..men med mina uträkningar kan det väl iaf inte bli värre, eller? Mycket har hänt dethär året, roliga händelser och mindre roliga händelser, men det är väl så att saker ska hända fö...

Ovido - Quiz & Flashcards