Alla inlägg under april 2010

Av Anna - 28 april 2010 12:37

Jaa nu är det bara 16 dagar kvar tills vi sitter på flyget, faan va gött det ska bli =) ska idag faktiskt börjas packa resväskan för att kolla om det är något som fattas, har velat börja packa i typ 2 månader, men idag tycker jag att jag får börja =)


Ska ta och knäskura golv idag me, sen ikväll ska jag kanske ner till min far och elda gräs, tjäna lite extraslantar =)

Nej lika bra att sätta igång.


Älskar dej Kent =)


  

Av Anna - 14 april 2010 08:59

Ja nu får det faan vara bra, jag orkar inte med något mer hit och dit inge mer dittan och dattan..jag hinner inte med i alla svängar så nu får det vara bra..vill man bli psykiskt misshandlad så visst go ahead, jag pallar inte mer..orkar inte tänka på hur du har det jämt, så nu får det vara bra, nu har du valt din man, och är det värt att bli nertryckt,stampad på och helt hjärntvättad så är det väl som det ska vara..I´m done!!

 

Nu är det bara 1 månad och en dag kvar tills vi sitter på planet till Tunisien, och jag längtar så det gör ont..ska börja rensa ur garderoberna här i veckan och kolla över vad som finnes och vad som ska slängas..

 

I veckan har man arbetat mer än förut men vaknar tidigare än vanligt...suck..idag stog klockan på 20 i 8 när jag vaknade, så nu har man en tvättmaskin i sen blir det 3dje tvätten jag hänger ut denna vår, det torkar på nolltid =)

 

På fredag ska vi på tivoli med Maria och barna...yeeeey plocka djur =) resten av helgen blir det att greja i trädgårn, Kent ska på bröllopsfest på lördagkväll, så då åker jag upp till syrran och grillar och badar bastu =) ska bli en riktig myshelg, satan vad jag ska elda gräs =)

 

Nej ta och göra nått vettigt =)

 

 

Hej hopp lingonsnopp!!

Av Anna - 14 april 2010 08:59

Ja nu får det faan vara bra, jag orkar inte med något mer hit och dit inge mer dittan och dattan..jag hinner inte med i alla svängar så nu får det vara bra..vill man bli psykiskt misshandlad så visst go ahead, jag pallar inte mer..orkar inte tänka på hur du har det jämt, så nu får det vara bra, nu har du valt din man, och är det värt att bli nertryckt,stampad på och helt hjärntvättad så är det väl som det ska vara..I´m done!!

 

Nu är det bara 1 månad och en dag kvar tills vi sitter på planet till Tunisien, och jag längtar så det gör ont..ska börja rensa ur garderoberna här i veckan och kolla över vad som finnes och vad som ska slängas..

 

I veckan har man arbetat mer än förut men vaknar tidigare än vanligt...suck..idag stog klockan på 20 i 8 när jag vaknade, så nu har man en tvättmaskin i sen blir det 3dje tvätten jag hänger ut denna vår, det torkar på nolltid =)

 

På fredag ska vi på tivoli med Maria och barna...yeeeey plocka djur =) resten av helgen blir det att greja i trädgårn, Kent ska på bröllopsfest på lördagkväll, så då åker jag upp till syrran och grillar och badar bastu =) ska bli en riktig myshelg, satan vad jag ska elda gräs =)

 

Nej ta och göra nått vettigt =)

 

 

Hej hopp lingonsnopp!!

Ovido - Quiz & Flashcards