Alla inlägg under augusti 2012

Av Anna - 31 augusti 2012 20:10


She said I'll love you 'til I die
He told her you'll forget in time
As the years went slowly by 
She still preyed upon his mind

She kept his picture on his wall
Went half crazy now and then 
She still loved him through it all
Hoping he'd come back again

Kept some letters by his bed
Dated 2012
She had underlined in red
Every single I love you

I went to see her just today
Oh but I didn't see no tears
All dressed up to go away
First time I'd seen her smile in years

She stopped loving her today
They placed a wreath upon her door
And soon they'll carry her away
She stopped loving him today

You know he came to see her one last time
Oh and we all wondered if he would
And it kept running through my mind
This time she's over him for good

-------------------------------------------------------------------------------------------


I can't figure you out
But a heart must be the one thing you were born without
I've been wastin' my time
I don't know where I'll sleep tonight
You say that you can do without me
Go ahead now try and live without me

Baby save up all your tears
You might need them someday
When the tears start to fall
I won't wipe them away
When you cry in the night
For the love that you need
Baby, save up your tears
'Cause you'll be cryin' over me

You got used to my touch
I got used to not, not feelin' much
Winter set in your eyes
Time will melt your castle of ice
You think that you won't feel the pain now
But your eyes will be cryin' like the rain now

You'll be cryin' over me

You don't know it now
You don't know it now
You don't know it now
You don't know it now
You don't know it now
But some wounds get deeper with time
You don't feel it now
Till the need burns, a knife turns
Your heart bleeds like mine

Av Anna - 30 augusti 2012 20:35

När kärleken föds,har den inget namnNär kärleken dör,vet du vad som försvannJag vet att jag inte borde,men mina tankar handlar bara om det som var..och när det gör så ont så man börjar gråta bara man tänker eller ser en bild på dej då vet man att kärleken från mej var sann och ärlig..från ditt håll sett kan jag inte förstå hur du bara kan glömma..mitt hjärta är så misshandlat så den röda färgen släppt taget o runnit iväg..det finns inget kvar som liknar ett hjärta,det är ett svart hål..det är inte så konstigt att man blivit känslokall genom åren,all smärta man har gått igenom är mer än em människa ska klara av...Skönt o få ur sej lite igen...det behövs ibland..saknar dej så :'(*over and out*

Av Anna - 15 augusti 2012 18:16

Har så mycket att skriva fast vet inte riktigt vart jag ska börja...


Igår var "one of these days" när man var allmänt låg och ledsen...så himla ledsen för att inte livet ser ut som jag ville att det skulle..inte det att jag ångrar att jag och mina x gick skilda vägar utan att jag inte hade lyckan att få träffa någon som bara hade ögon för mej, någon som älskade samma saker som jag och framförallt ville ha barn...nu känns det som att allt är försent,ville aldrig bli såhär gammal innan jag fick barn..ville bli en ung mamma och nu är jag snart där mamma var när hon fick mej, det jag strävat efter att inte bli...så nu går alla funderingar i alla möjliga banor..som jag har sagt till många så har jag nog haft mina förhållanden här i livet, jag är slut som artist som Bosse skulle ha sagt..är nog fortfarande alldeles för rädd för att starta någonting nytt, när man blivit så fruktansvärt bränd, gång på gång och sen varit själv så länge som jag har så är det nog ett stort steg att ge sej in i nått nytt..vet hur jag själv funkar...och det är jättemysigt och så i början sen när det börjar brännas och allt kommer för nära inpå..då backar jag..av ren rädsla..rädd att bli sårad..rädd att bli baktalad..

Så jag får stå kvar och trampa i min lilla ruta tills jag är bestämd och vågar ta klivet ut ur den..det kan ta tid..så framöver blir det bara vännerna som gäller..duger gott för mej..Tack för att ni finns mina <3:an...

Sommaren har bjudit på några sommarflörtar, som var kul sålänge dom varade..men allt har ju sin tid och går över till slut som jag har fått uppleva..har blivit lekt med under 4-5 månaders tid,vilket oxå sätter sina spår...det gör ont..jävligt ont..men ska det vara på det sättet kan det lika gärna vara..jag är ingen leksak även fast du trott det..du tog din "väns" råd och spelade fult..tackar och bockar!

Sen fanns det någon här några veckor,alltid gillat honom, men det var en heldum flört från början..tänk om man bara kunde sluta att berätta allt för alla...folk behöver inte veta allt man tycker..så ja, det är nerlagt..

Vänner har kommit och gått, fortfarande helnöjd med mitt val..och jag har mina teorier..men tänker inte gå med på skit..10-årig vänskap emot några månader..aja, det är färdigältat nu..you did your´s I did mine!


Ann,Lisa,Nettan och Anna, ni är mina stöttepelare..och ni har en varsin speciell plats i mitt hjärta..mina änglar...Tack för att ni finns <3 Ni vet vart ni har mej och jag vet vart jag har er!!!


Det var lite av allt som måste ut, det kommer mera framöver, nu ska jag fortsätta vara låg ikväll, sen imorgon är det dags att tagga om inför en partyhelg med Anna och kanske Ann vilket jag hoppas på..kan kanske bli en degerforstur på lördagkväll...


Varför ska man älska

Den man aldrig ändå får

Varför tändes i mitt hjärta

Kärlek vid så unga år

Varför skulle vi väl mötas

Varför korsar du min stig

Ödet förde oss tillsammans

Säg mej varför, träffade jag dej?

Jag har kämpat

Jag har lidit

Alla bistra kval för dej

Men du kan väl inte hjälpa

Att du inte älskar mej

Jag ska älska dej för evigt

Dej för evigt hålla kär

Älska blått och dåligt lida

Fastän du förskjuten är


SÄG MEJ VARFÖR;TRÄFFADE JAG DEJ???





*over and out*

*Over and out*

Ovido - Quiz & Flashcards