Alla inlägg under maj 2011

Av Anna - 26 maj 2011 17:34

Ja det ska gudarna veta!! Ami och jag har varit på stan och inhandlat present till Carro, strosat runt lite, tog ett varv genom stan sen släppte jag av henne...cruisar spelgatan ner, kollar till i backspegeln, HJÄLP!!! Där får jag se en röd saab, känner att jag känner igen ansiktet som möter mej i backspegeln, oj hjälp det är han..Vad gör jag? Vad gör jag? Sliter tag i växelspaken, väntar på att bilhelvetena ska köra så jag får gasa iväg..jag får panik..massa år sen..Äntligen!! Jag ger mej iväg i full gas med pirajjan mot nästa korsning där det naturligtvis är rött...suck..smyger upp armen för ansiktet, sjunker ner i sätet och lutar mej lite mot dörren..Faan faan, han kommer ifatt..Shit..Aja sitter där och ser dum ut..stampar nervöst med foten i golvet och väntar på att stolphelvetet ska bli grönt..yeey, äntligen..ger mej iväg igen med full gas mot stora rondellen, där är det naturligtvis rusningstrafik..shit shit shit!! Han får inte komma ifatt igen, så när han nästan slickar mej i baken så tar jag chansen och drar så fort jag kan ut mellan 2 bilar..jesus, kunde ha blitt mos av Anna..tur man är en rutinerad förare :P

Att en person från så långt tillbaka kan få en att tappa besinningen totalt, men då räknar jag honom som min första riktiga kärlek, jag var ung och dum den gången som inte gjorde mej av med det jag hade, har aldrig haft det så bra som jag hade det med honom och ja jag var otrogen, den jag levde ihop med då gav mej ingenting, vi levde olika liv och just dom 2 sista åren levde vi som kompisar, så jag tycker att jag hade rätt till det..eller ja rätt har man aldrig till att göra en sådan sak, men han visade mej vad livet hade att ge..åh wow..*tänker tillbaks* Får lite rysningar av det nu i efterhand, meen inte skulle jag ha blivit plastmamma vid 19års ålder??? Nej tror inte det skulle passat mej, han var 12 år äldre än mej..wow..Men nu tänker vi i nte på det något mer, panik gav han mej igen efter ett x antal år..en härlig adrenalinpanik..wow Micke!!


Åh herregud..ah nu har jag fått ur mej det iallafall..skönt..


Nu ska jag gå ut med mina små :P


*over & out*

Av Anna - 24 maj 2011 19:17

Ju mer sårad jag blir, dessto hårdare blir jag, och dessto svinigare blir jag...börjar likna ett hårt skal...men jag har lärt mej att inte ta skit, och därför biter det igen 10 gånger värre, och därför tar jag alla "komplimanger" med en nypa salt också för jag tror inte ett skit på dom..

 

Blir fetingirriterad på folk som är inne och läser och inte vågar skriva namn när dom kommenterar..ge faan it då istället!! Muppjävlar!! Åh, töntar!! Kan ju veta vem/vilka det är ändå, men ska ni kommentera villl jag ha namn annars blir det lösenordsskyddat och då kan ni se er om i stjärnorna att få läsa..usch!!

 

Och jag tänker inte sitta och klanka ner på folk som vissa andra gör i sina bloggar, fetingfjantigt..faan ge upp och lägg ner, det är över!!

 

Nu till lite glädje, helgen var helt fantastisk..hade enromt kul på cruisingen..stog still mestadels av kvällen och jag hade så jävla kul, skratta gjorde jag, nå så grymt också..Trivs i gänget från Bäckhammar, ni är helt sanslösa.. och jag tackar min ängel Carro för att du körde..hade varit fett najs om du kunde ha gjort det hela natten, hade så jävla roligt och det vet jag att du med hade..du är guld värd, och idag fyller du faan år också..ska allt titta förbi med en present jag tror :P

Träffade killen som har fångat mitt intresse lite också, men det var inte mer än så, det rann ut i sanden som allt annat..inget intresse...så då får det vara..haha..säger som jag sa till en kille förra helgen hehe "- Duger det inte på veckan så duger det inte på helgen heller!!" hihi..jag kan allt vara lite elak jag..haha ja jävlar..

 

Nalle snodde runt min häl med sitt rep i förrgår, det blev en fetingbrännskada och svullen som faan är jag..kunde knappt gå på jobbet idag..så hoppas det är borta till helgen så jag kan ha stövlar på mej...vankas ju cruising igen om den går igenom besiktningen..sen vankas det Harrys på fredag..mycket nu..dit med systra mi och ami och kicki..kanske Ann också...vore kul..kanske skulle se om man kan rycka med sej Anna också..Sen har Carro partaj på lördag..åh måste försöka hinna med allt..och Ami fyller med.. måste iväg och köpa presenter..*sliter mitt hår* haha nejdå..

 

Nej gott folk..gå en trappa upp och krypa ner med mina små..

 

Älskar mina vänner, ni är äkta, ni är mitt allt...Tack för att ni finns!!

*Over and out*

Av Anna - 12 maj 2011 16:31

Legat sjuk i flera dagar, ingen höjdare, fortfarande småfebrig, så blir hemma veckan ut..bättre att bli helfrisk än att gå iväg och bli sjuk igen...

Fått hem 2 sandlass nu, så i helgen blire att hänga upp poolen :P då är det verkligen sommar...underbart :P måste klippa gräs igen också, klippte ju förra helgen men det är långt igen och jag gillar inte när det inte ser vårdat ut..Så det är sånt som står på tapeten i helgen...

Lördagkväll vankas det Lindesberg och vårmönstringen, ska bli inihelvete kul, ser fram emot det som faan..synd bara att det inte är som förr i tiden..men nästa helg är det kristinehman och då blire nog mer drag :) händelserika helger framöver :)

 

Var till USÖ idag, fick avslag på operation eftersom jag är för smal för att göra den, det kändes faktiskt skitbra..så nu är det Ami och mej ni möter i spårena bortikring :P

 

Ikväll väntas det kanske besök, hoppas..

 

Nej nu ska jag lägga mej på söffa för nu är febern tillbaks känner jag..

 

Pöss pöss...

 

 

*Over and out*

Ovido - Quiz & Flashcards