Alla inlägg under maj 2013

Av Anna - 8 maj 2013 21:32

Nu var det längesen jag skrev något och har väl samlat på mej en hel del sen sist antar jag..Vet inte riktigt vart jag ska börja bara..

Hmm..har fått hjärtat krossat igen,,jaa skaka på huvet ni..hehe...men trodde verligen att det kunde varit den rätta..han sa dom saker jag vill höra, han visade sin kärlek..var ju bara ett litet bekymmer, han hade visst en flickvän redan..hmm..tänk så blåögd man kan vara...så vad har jag lärt mej av detta? Jo jag har lärt mej att inte lita på någon och absolut inte släppa nån inpå livet för då tar dom allt ifrån en, eller ja, det lilla jag hade hunnit och bygga upp,det kastade han bara och brydde sej inte om vart delarna hamnade..så nu håller jag på och samlar ihop bitarna igen..och är lika rädd som innan,så summan av kardimumman är att jag är trasig igen..för nu känns det verkligen som att alla jag träffar bara försöker att göra mej illa..


Har även fått kontakt med en kär gammal vän igen..så glad att du finn i mitt liv igen Henrik...nu får vänskapen aldrig ta slut något mer och framförallt inte pga något psykbryt..känns fantastiskt att allt nästan är som förr..sena nätter,långa samtal osv..Många kramar tlll dej min vän..har saknat dej så..


Finns så himla mcket som jag skulle vilja lätta hjärtat med här, och många som jag skulle vilja säga dittan och dattan till..vet bara inte hur jag ska börja...många vänner har liksom glidit mej ur händerna iofs helt förståligt när man skaffar partner och familj men på något sätt så saknar man tiden som den var förr..folk tog en som man var..inga snea blickar,inget skitsnack,jag tog fok som dom var...men llting har ju sitt slut dock..men klart jag tänke på dom som har passerat i mitt liv och gått på min stig tillsammans med mej...vissa tänker jag på med glädje och andra med sorg och vissa både och..


Vissa vänner förändrats, ögonen höll på och trilla ur huvet på mej häromdagen när en kompis skickade sms...vad blire liksom...ja mycket ska man vara med om innan både ögon och öron trilar ur huvet..det kan jag intyga...


Till helgen ska det bli Lindecruisingen, ska bli fantastiskt roligt :)


Och om cirka ,5 vecka sitter Anna och jag i Globen och kollar på P!nk...ska bli en upplevelse :)


Det var väl lite av mina tankar idag..


Tack ni som läser, även om det bara är av nyfikenhet, men någonstans någongång kanske jag är till hjälp med det jag skriver, eller någon kanske känner igen sej...


Var rädda om er!


*Over and out*

Ovido - Quiz & Flashcards