Direktlänk till inlägg 22 januari 2013

Sjuk och jävlig....

Av Anna - 22 januari 2013 23:28

Ja nu sitter man här igen, genomförkyld och dann :(


Snart är det slut på ledigheten och man ska börja jobba igen...börjar på timmerbilen 1 februari igen, som det ser ut nu..Fast nånstans hoppas jag ju ändå på att dom ska ringa från Saab och säga att dom fått in jobb..saknar mina rövar därnere..Men men ett jobb är ju ett jobb och idag får man vara nöjd om man har ett jobb..


Man får ju skäms hur man betér sej ibland...usch..ibland är man så jävla blåögd så det är inte sant,men men rycka upp sej och borsta av axeln och se fram mot nya äventyr :) Det är just vad jag gör..Dansbandskryssning 14 februari...ser fram som faan emot det, att få festa till i hytten och sen bara ha superkul..så det är första anhalten,sen är det mycket annat som händer :)


Helgen var superkul faktiskt, hockey i fredags med Anna och sen Woodys..sen blev det spontankväll med syrran i lördags och woodys då med..träffadepå gamla klasskamrater vilket var skitkul :)

Till helgen vet jag inte vad som händer..var snack på att vi skulle åka skridskor på lördagkväll, dricka Lumumba och bara ha lite trevligt,men vi får se, ser ju ut som att det ska snöa nu...hade varit perfa med stjärnklar himmel och typ 5 minus :)


Tog mej mod att fråga en fråga idag och svaret blev negativt som väntat..gjorde lite ont i hjärtat faktiskt..men det var inte menat att det skulle vara positivt antar jag..som sagt...borsta av och gå vidare :) eller helt enkelt bunta ihop och slå ihjäl..jag vet inte :P


Dom säger tiden läker sår

Men det gör ont när den man älskar går

Lämnad av sin bästa vän

Det vet jag hur det känns

Dom säger tiden läker sår

Så kanske har jag glömt dej om nått år

Och då kan jag börja leva igen

När du är nått förlängesen


Jag måste nog ta mej samman

Inte sitta bakom min dörr

Kanske kan jag ringa någon

Gammal polare från förr

Det kan vara skönt att prata

Och glömma det som är

Komma ut från vårat hus

Slippa ensamheten här



Dom säger tiden läker sår

Men det gör ont när den man älskar går

Lämnad av sin bästa vän

Det vet jag hur det känns

Dom säger tiden läker sår

Så kanske har jag glömt dej om nått år

Och då kan jag börja leva igen

När du är nått förlängesen



Men det är tomt här när jag kommer hem

Och alla minnen finns kvar här än

Det var tråkigt att det blev såhär

Nu när jag äntligen var kär


Men jag ska ta mej samman och försöka glömma dej!



Ta hand om varann därute,var rädda om era nära och kära!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 30 april 2014 13:50

Jaa det gör den verkligen, har ett huvud som går på högvarv jämt och bara tänker och mal och mal och mal...har försökt att konversera med det men det verkar inte lyssna, sluta att ge mej huvudbry om allt..jag orkar inte med att tänka och klyva saker,...

Av Anna - 7 februari 2014 20:37

Yes, nu är den äntligen här, helgen :) Denhär veckan har mer eller mindre bestått av motion den oxå,3 dagars simning och 1,5 timmes innebandy, och man får sånt mersug efter träning,sjukt..jag är så lycklig att jag har kommit igång och att jag ha...

Av Anna - 27 januari 2014 20:30

Sitter här och funderar lite..på det mesta som vanligt..känner saknad, känner mej sårad, känner mej arg, känner mej ledsen och så känner jag mej ju absolut glad från och till oxå.. Vet inte riktigt vad som händer och vad som sägs bortikring men ...

Av Anna - 16 januari 2014 20:22

Ja nu har snön fallit, härliga vinterland :) Får gärna komma en meter till, är så himla fint ute nu och ljust dessutom o kallt och gött :)   Annars då? Jo det knallar på som vanligt, men nu vill jag fasiken ha mej ett jobb, ingen som vet nått? Ha...

Av Anna - 2 januari 2014 20:58

Ett nytt år har infört sej, hoppas på ett kanonår som alla andra år..men med mina uträkningar kan det väl iaf inte bli värre, eller? Mycket har hänt dethär året, roliga händelser och mindre roliga händelser, men det är väl så att saker ska hända fö...

Ovido - Quiz & Flashcards