Alla inlägg under oktober 2012

Av Anna - 25 oktober 2012 19:59

Japp nu har man legat sjuk i 4 dagar :( men nu är jag på bättringsväg och har tappat cirka 5 kg på dom här dagarna och imorgon entrar jag jobbet, det är ju fredagsparty med partygänget på jobbet :) "Greyhound" på högsta volym när vi veckostädar, även gangnam style :P Älskar mitt jobb och mina arbetskamrater :)

Veckan har ändå varit bra på många sätt, kommit in nya personer i mitt liv och det känns underbart, en och annan isbrytare finns där oxå, men det är mycket att bryta innan jag smälter,men det är du fullt medveten om..:)

En "gammal kärlek" finns oxå i mitt liv igen, fast denna gång som vän, och jag är glad för det, jätteglad, har varit tufft för mej att vara helt utan,men nu är du en del av mitt liv igen och jag känner mej inte lika trasig som förut...sakta men säkert jobbar jag mej hel igen...


Träffat Ann ikväll, jättemysigt, så längesen...saknat min gumma..men du är mitt <3 och det vet du och jag är dej evigt tacksam för att du finns i mitt liv :)


Imorgon blir det myskväll med AnnaBanana :) lite käk och nån bra film :) ska bli skönt för något annat orkar jag inte med...samlar krafter för att jag ska orka med att gå på Sha-Boom på lördag..det vore kul faktiskt..måste vara 11 år sen dom var i stan :P Vet dock inte vem jag ska dra med mej ut..hmm..aja det fixar sej alltid, får försöka dra med mej Emelie :)


Nej nu ska det bli once upon a time...sista avsnittet..sen blire sängen och tagga jobb imorgon...



One fine day
You'll look at me
And you will know our love was
Meant to be
One fine day
You're gonna want me for your girl
The arms I long for
Will open wide
And you'll be proud to have me
By your side
One fine day
You're gonna want me for your girl



*Over and out,folks*

Av Anna - 10 oktober 2012 20:26

Ever wonder about what he's doing How it all turned to lies Sometimes I think that it's better to never ask whyWhere there is desire There is gonna be a flame Where there is a flame Someone's bound to get burned But just because it burns Doesn't mean you're gonna die You've gotta get up and try try try Gotta get up and try try try You gotta get up and try try tryFunny how the heart can be deceiving More than just a couple times Why do we fall in love so easy Even when it's not rightWhere there is desire There is gonna be a flame Where there is a flame Someone's bound to get burned But just because it burns Doesn't mean you're gonna die You've gotta get up and try try try Gotta get up and try try try You gotta get up and try try tryEver worried that it might be ruined And does it make you wanna cry? When you're out there doing what you're doing Are you just getting by? Tell me are you just getting by by byWhere there is desire There is gonna be a flame Where there is a flame Someone's bound to get burned But just because it burns Doesn't mean you're gonna die You've gotta get up and try try try Gotta get up and try try try You gotta get up and try try try Gotta get up and try try try Gotta get up and try try try You gotta get up and try try try Gotta get up and try try tryEn dag vänder det nog och jag längtar dit,med stora skärsår i hjärtat o ett sårat ego så är det svårt att se framåt..man sitter fast i sin lilla ruta och är livrädd att ta steget ut..man saknar det som fanns,men man inser ganska fort att man är bortglömd o att personen i fråga inte vill veta av mej längre..gör ont i hjärtat..nånstans vill man intala sej att du saknar mej så det gör ont o att det tär på dej precis som det gör för mej..men att du av alla bara lämnade mej gråtandes o gick var aldrig något jag trodde om dej..hjälp mej att våga gå vidare! Hjälp mej att glömma! Hjälp mej att bli av med dessa svårläkta sår i hjärtat! Jag har blivit ett vrakk,vågar ingenting,instängd,avböjer gärna att träffa folk på veckorna,låser in mej totalt..I gotta get up and try!Men saknaden är enorm,och ser i nuläget ingen utväg,får stå kvar i rutan o trampa ett tag till..*over and out*

Ovido - Quiz & Flashcards