Alla inlägg under juni 2013

Av Anna - 22 juni 2013 21:48

En mycket trevlig midsommarafton hade jag igår, hamnade på logen tillslut, lite spontant sådär och hade superkul, så tror eventuellt att jag drar dit nästa år också :)

Idag har varit en lugn dag, bara myst och tagit det lugnt, städat och plockat lite, nu på kvällen blev det en promenad upp till kyrkogården och hälsade på mina nära och kära som jag saknar så mycket ibland..


Motorvecka har det varit också,sååå jävla kul :) nästa år ska jag vara där varenda dag...mycket mums-mums att titta på och framförallt är det kul att det händer något i denhär staden :) Men denhär grejen flyttar väl till Karlstad som allt annat till slut..


Imorgon ska jag på konfirmation,  lillröv börjar bli stor :) på kvällen kanske det blir andra äventyr beroende på vad klockan blir ;)

På måndag kommer Adam igen så då är det dags för altanbygge igen..ska bli dunderskönt med en altan :)

Tisdag blir det väl gräsklippning....igen...onsdag är det Karlskogafesten, åka fram o dreggla lite över Top Cats och Fredrik Lilja...namnam..efter det kan det nog bli nån bärtz och lite mer spanande kanske :P på torsdag fyller Mikkis 15bast så då är det födelsedagsparty och på fredagmöra dra vi till kusten över helgen, Smögen för att vara exakt, ska bli riktigt gött faktiskt att komma bort ifrån hemmet ett tag :)


Sen lägger jag ingen energi på diverse händelser, man lär sej något nytt varje dag och det ska gudarna veta att det har jag gjort..


Lyssnar på Stiftelsens nya " En annan värld", den går på repeat, tycker den påminner mej om något, kan bara inte sätta fingret på vad ;) åh så fruktansvärt bra...bästa hittills...


Nej faan, lite sallad och en bra film på dethär..


Tack för mej hej


"Hope karma gets you before I do"

Ovido - Quiz & Flashcards