Alla inlägg under augusti 2011

Av Anna - 28 augusti 2011 20:25

Yes imorgon börjar jag om på ny kula..dags att börja göra något igen så efter jobbet blire långpromenad med hundarna..nu är jag redo att fortsätta.. Helgen har bestått av fest, kräftskiva hos min bror i fredags och party hos Jocke Ljunggren igår..skivan var kanon Jockes fest var också helt okej förutom idioter som bara ska förstöra och såra andra..säga saker som man gjorde i skolan, faan dags att växa upp och ta folk som dom är..usch, jävla pack.. Gjorde något idag som jag egentligen inte ville, men vad gör man när man känner att det är det enda rätta?? Började tycka om han och det är helförbjudet..absolut dyngnej..kommer sakna honom..hoppas att vi iallafall kan vara vänner på håll...no hard feelings så att säga..det blev som det blev när det inte blev som det skulle..Till helgen blire filipstad och party med Sara..Refreshments på scen och det kan man ju bara inte missa..något att se fram emot denna vecka oxå..På tisdag åker jag med personbil till Göteborg och levererar kärror, perfekt arbetsdag..Tackar er som finns runt mej nu, ni betyder såå mycket..ni är guld värda hela bunten, tack för att ni ställer upp när det brister för mej..

Av Anna - 17 augusti 2011 16:58

Nej ibland blir det helfel..som i mitt läge just nu..börjar falla för någon som inte är fri..vet ju att det är jag som kommer stå med skägget i brevlådan sen..ensam kvar..man är så otroligt blåögd..tror så gott men det är då allting blir så fel..allt han säger kan man lita på säger han för det menar han..mmm va många gånger har man inte hört det förut..nej svårt att lita på killar överhuvudtaget..men det får bli som det blir..

 

Ligger fortfarande sjuk, febern vandrar fortfarande upp och ner..vet inte vad det är jag har åkt på..ena stunden känns allt ok sen nästa stund är det skit igen..och en helvetes huvudvärk som kommer från och till..brukar aldrig lida av huvudvärk..men satan va mycket jag haft det denhär veckan..suck..

 

Om man är frisk till helgen så blire bröllop först och främst..sen blir det Jacobs Loge på kvällen..säsongsavslutning på logen med Larz Kristerz..kan ju vara att man kan få något annat att tänka på där kanske..så efter en stund på bröllopsfesten stegar jag vidare mot Degerfors och Ann och Daniel..sen tar vi sällskap till logen..ska bli roligt..

 

Nej nu ska jag krypa tillbaks dit jag kom ifrån...

 

 

Minns den första kvällen

Skön musik och stämning och sång

Jag satt bland mina vänner

Dansade ibland höll igång, och var lycklig

Var lycklig för att du var där

Jag flög i dina armar när du sa ska vi dansa

 

Tycker om dej

Vill alltid vara nära dej

Men vet ju ändå

Att våra stunder får bli så korta

Tycker om dej

Hur mycket ska du kanske aldrig någonsin förstå

Snart går du ifrån mej

Och allt är borta

 

Du är inte fri

Vad bryr sej väl mitt hjärta om det

Jag borde bli förståndig

Jag har försökt är ingen idé

När jag ser dej

Så vet jag att det är bara du

Ja bara du som här och nu

Kan få mej att leva

 

Tycker om dej

Vill alltid vara nära dej

Men vet ju ändå

Att våra stunder får bli så korta

Tycker om dej

Hur mycket ska du kanske aldrig någonsin förstå

Snart går du ifrån mej

Och allt är borta

 

Lev livet medans ni kan, imorgon kan det vara försent!!

Av Anna - 14 augusti 2011 13:34

Har nu insett att jag fortfarande är trasig, intalade mej själv att jag var redo att finna en andra hälft, att krypa ur mitt skal och ge mej in i ett förhållande, men nu idag vet jag att det är för tidigt..gör så ont att ständigt bli sårad och bli förtvivlad, arg och ännu mera trasig..jag är inte läkt...dom 2 senaste veckorna har varit min lycka, kännt mej uppskattad och faktiskt kännt mej väldigt väldigt fin för en gångs skull, men senast i fredags gick jag på en nit igen..är så otroligt blåögd..så nu har jag bestämt mej för att krypa tillbaka in i mitt skal..

 

Vid mina 28 års ålder snart hade jag redan drömt om att ha mina barn och en familj..men istället har man slösat 10,5 år på 2 förhållanden som inte lett någonstans..hade velat vara en ung mamma, men sanningen kommer ifatt en och sanningen är den att man alltid träffar och faller för fel killar..och nu när man är singel så är det svårt att se att man kommer att börja om från början och en ung mamma är det sista jag kommer bli ..man måste bygga en grund först innan man skaffar barn, det är inte bara att ge sej på´t..drömmen är ju att leva med barnens far resten av livet..att vara kärnfamiljen..åh suck..

 

Känner att det är mycket som behöver ut nu..

 

Jag är så trött på killar som bara leker runt och leker med ens känslor, sånt är inte okej..jag är också människa..en väldigt känslig människa..

Vad är det som har gjort mej till den jag är? Att jag går på allt, tror på allt och bara hoppas på lite kärlek? Har man fått för lite kärlek genom åren?  Eller blir man bara kär i känslan att att någon bryr sej om en och uppskattar en? Även om det bara är för en natt eller 2..nej jag vet inte..vet inte vem jag är själv snart..

 

Mina broar är brända..jag står kvar när alla andra stegar framåt..

 

Nej orkar inte skriva något mer, ska rycka upp mej och klä på mej och ringa hit bruden och tärnorna så vi får prova frisyrer..

 

Let the sun refuse to shine
It won't be long before the days are brighter
If every step's an uphill climb
Carry on until they feel much lighter
For all the clouds up in the sky, oohh
For all the teardrops in our eyes

It can get only get better
Be still my heart
It can only get better
We've come this far
It can only get better
I know it hurts
For what it's worth
It can only get better

If he should ever come our way
Dry the tears and look somewhere above him
Might be easier to say than to do
But just pretend that you no longer love him
When your back's against the ropes
When you miss someone the most

It can get only get better
Be still my heart
It can only get better
We've come this far
It can only get better
I know it hurts
For what it's worth
It can only get better

I know it hurts, 
For what it's worth
It can only get better
It can only get better

I know it hurts
For what it's worth
It can only get better
It can only get better


Ta hand om varandra!

Ovido - Quiz & Flashcards