Direktlänk till inlägg 14 augusti 2011

Fortfarande trasig....

Av Anna - 14 augusti 2011 13:34

Har nu insett att jag fortfarande är trasig, intalade mej själv att jag var redo att finna en andra hälft, att krypa ur mitt skal och ge mej in i ett förhållande, men nu idag vet jag att det är för tidigt..gör så ont att ständigt bli sårad och bli förtvivlad, arg och ännu mera trasig..jag är inte läkt...dom 2 senaste veckorna har varit min lycka, kännt mej uppskattad och faktiskt kännt mej väldigt väldigt fin för en gångs skull, men senast i fredags gick jag på en nit igen..är så otroligt blåögd..så nu har jag bestämt mej för att krypa tillbaka in i mitt skal..

 

Vid mina 28 års ålder snart hade jag redan drömt om att ha mina barn och en familj..men istället har man slösat 10,5 år på 2 förhållanden som inte lett någonstans..hade velat vara en ung mamma, men sanningen kommer ifatt en och sanningen är den att man alltid träffar och faller för fel killar..och nu när man är singel så är det svårt att se att man kommer att börja om från början och en ung mamma är det sista jag kommer bli ..man måste bygga en grund först innan man skaffar barn, det är inte bara att ge sej på´t..drömmen är ju att leva med barnens far resten av livet..att vara kärnfamiljen..åh suck..

 

Känner att det är mycket som behöver ut nu..

 

Jag är så trött på killar som bara leker runt och leker med ens känslor, sånt är inte okej..jag är också människa..en väldigt känslig människa..

Vad är det som har gjort mej till den jag är? Att jag går på allt, tror på allt och bara hoppas på lite kärlek? Har man fått för lite kärlek genom åren?  Eller blir man bara kär i känslan att att någon bryr sej om en och uppskattar en? Även om det bara är för en natt eller 2..nej jag vet inte..vet inte vem jag är själv snart..

 

Mina broar är brända..jag står kvar när alla andra stegar framåt..

 

Nej orkar inte skriva något mer, ska rycka upp mej och klä på mej och ringa hit bruden och tärnorna så vi får prova frisyrer..

 

Let the sun refuse to shine
It won't be long before the days are brighter
If every step's an uphill climb
Carry on until they feel much lighter
For all the clouds up in the sky, oohh
For all the teardrops in our eyes

It can get only get better
Be still my heart
It can only get better
We've come this far
It can only get better
I know it hurts
For what it's worth
It can only get better

If he should ever come our way
Dry the tears and look somewhere above him
Might be easier to say than to do
But just pretend that you no longer love him
When your back's against the ropes
When you miss someone the most

It can get only get better
Be still my heart
It can only get better
We've come this far
It can only get better
I know it hurts
For what it's worth
It can only get better

I know it hurts, 
For what it's worth
It can only get better
It can only get better

I know it hurts
For what it's worth
It can only get better
It can only get better


Ta hand om varandra!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 30 april 2014 13:50

Jaa det gör den verkligen, har ett huvud som går på högvarv jämt och bara tänker och mal och mal och mal...har försökt att konversera med det men det verkar inte lyssna, sluta att ge mej huvudbry om allt..jag orkar inte med att tänka och klyva saker,...

Av Anna - 7 februari 2014 20:37

Yes, nu är den äntligen här, helgen :) Denhär veckan har mer eller mindre bestått av motion den oxå,3 dagars simning och 1,5 timmes innebandy, och man får sånt mersug efter träning,sjukt..jag är så lycklig att jag har kommit igång och att jag ha...

Av Anna - 27 januari 2014 20:30

Sitter här och funderar lite..på det mesta som vanligt..känner saknad, känner mej sårad, känner mej arg, känner mej ledsen och så känner jag mej ju absolut glad från och till oxå.. Vet inte riktigt vad som händer och vad som sägs bortikring men ...

Av Anna - 16 januari 2014 20:22

Ja nu har snön fallit, härliga vinterland :) Får gärna komma en meter till, är så himla fint ute nu och ljust dessutom o kallt och gött :)   Annars då? Jo det knallar på som vanligt, men nu vill jag fasiken ha mej ett jobb, ingen som vet nått? Ha...

Av Anna - 2 januari 2014 20:58

Ett nytt år har infört sej, hoppas på ett kanonår som alla andra år..men med mina uträkningar kan det väl iaf inte bli värre, eller? Mycket har hänt dethär året, roliga händelser och mindre roliga händelser, men det är väl så att saker ska hända fö...

Ovido - Quiz & Flashcards