Direktlänk till inlägg 17 december 2012

Jahopp nu sitter man här igen...

Av Anna - 17 december 2012 19:54

Har mina bloggperioder, så nu är det dags igen...mycket tankar som far runt i huvet...mycket som behöver ut..och framförallt många frågor som söker svar..men det får bli ett annan inlägg..


Sista veckan på jobbet nu då, känns både bra och dåligt..en dörr stängs och en ny öppnas..har ett nytt jobb som väntar på mej..och kanske väntar även något mer nytt runt knuten..vem vet..bara framtiden kan besvara den frågan..tar inte ut något iförskott längre...det blir som det blir..vill inte bli bränd längre..gör så ont i mej..frågan är hur länge man orkar med att bli bränd gång på gång..får hoppas att allt har en ny början och att allt har en ljusning..har haft svårt att tro på det nu ett tag..men kanske :)


Är ledig på fredag så då åker jag och min mor in till Örebro och handlar julklappar...sen blir det lite mys på kvällen, innan man ska ut på lite äventyr, nyktert dock ;) På lördag är det städ och plock som gäller för påkvällen kommer det några arbetskamrater hit. Emelie och jag tänka säga "hejdå" med en liten fest :) vore superdupermegakul, för kommer verkligen sakna mitt "gamla skift" :)

På söndag är det uppesittarkväll med bingolotto med syster och barn..sen bara väntar vi in julen :) LÄNGTAR så till julafton :) bästa högtiden på hela året :) mysa med familjen hela dagen..det är min melodi det :)


Sen väntas fest på juldagen, vart när eller hur vet jag inte än..men på Woodys ska jag för det är ju mina grabbar som spelar :) KUNG FUL!! Då är det fest :)


På nyår blir det badtunna och riktigt mys härnere i forsen..ser jag oxå fram emot..


Nej nu tillbax till disken ochsen är det nästan dags för sängen och film :)


Ta hand om varann!!


*Over and out*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 30 april 2014 13:50

Jaa det gör den verkligen, har ett huvud som går på högvarv jämt och bara tänker och mal och mal och mal...har försökt att konversera med det men det verkar inte lyssna, sluta att ge mej huvudbry om allt..jag orkar inte med att tänka och klyva saker,...

Av Anna - 7 februari 2014 20:37

Yes, nu är den äntligen här, helgen :) Denhär veckan har mer eller mindre bestått av motion den oxå,3 dagars simning och 1,5 timmes innebandy, och man får sånt mersug efter träning,sjukt..jag är så lycklig att jag har kommit igång och att jag ha...

Av Anna - 27 januari 2014 20:30

Sitter här och funderar lite..på det mesta som vanligt..känner saknad, känner mej sårad, känner mej arg, känner mej ledsen och så känner jag mej ju absolut glad från och till oxå.. Vet inte riktigt vad som händer och vad som sägs bortikring men ...

Av Anna - 16 januari 2014 20:22

Ja nu har snön fallit, härliga vinterland :) Får gärna komma en meter till, är så himla fint ute nu och ljust dessutom o kallt och gött :)   Annars då? Jo det knallar på som vanligt, men nu vill jag fasiken ha mej ett jobb, ingen som vet nått? Ha...

Av Anna - 2 januari 2014 20:58

Ett nytt år har infört sej, hoppas på ett kanonår som alla andra år..men med mina uträkningar kan det väl iaf inte bli värre, eller? Mycket har hänt dethär året, roliga händelser och mindre roliga händelser, men det är väl så att saker ska hända fö...

Ovido - Quiz & Flashcards