Alla inlägg den 6 december 2012

...

Av Anna - 6 december 2012 00:29

Jag vet hur ömt och innerligtVar dag på mej du tänktMen i mitt hjärtas ensamhetHar jag mej inne stängtEtt minne står emellan ossEtt ont som någon gjortHur ska du kunna glänta på mitt stängda hjärtas port?Jag sveks en gångEtt löfte brötsMen det var inte duDet agget som jag kände dåDet värker än idagSå får du lida oförtjäntFör vad en annan gjortHur ska du kunna glänta på mitt stängda hjärtas port?Mitt hjärta gråter,kärasteFast mina läppar lerDu lovar mej din kärlek menJag tror ej löften merJag skyggar in i ensamhetSom en sårad hjortHur ska du kunna glänta på mitt stängda hjärtas port?Jag kunde gripa lyckan menEn skugga står på vaktDen fryser mejDen skiljer ossMed obeskrivlig maktHur ska du den besegraInnan svaljet blir för stortHur ska du kunna glänta på mitt stängda hjärtas port?Kan nästan tro att han sjunger om mej!! :-/Natti!

Ovido - Quiz & Flashcards