Direktlänk till inlägg 9 september 2013

Dags igen!

Av Anna - 9 september 2013 09:49

Ja nu var det ett tag sen jag bloggade, känner att det är dags att skriva av sej lite igen..


Sommaren har varit bra, träffat nya bekantskaper och gjort en himla massa kul :) varit i Ransäter och Rättvik vilket det kommer bli nästa år oxå, ångrar inte en sekund att jag åkte dit..

Har även byggt altan härute och bytt golv i såväl kök som bar-rum..har även hunnit med att fylla 30 mitt upp i alltihop :) Hade en toppenfest med mina nära och kära och är så nöjd, tack igen alla :)


Igår blev man sådär tvärsjuk men idag känns det bättre så idag måste jag dammsuga och greja lite härhemma, sen ska jag med syrran och köpa mer brädor till hennes hus och sen ska jag hinna med en tur till krhamn ikväll och träffa Henrik en stund :) ja o såklart en promenad innan det :)


Hur det än blev och hur det än har varit så har jag saknat dej oxå, efter ditt samtal i lördags har jag funderat en hel del, 2 människor som har så kul ihop ska inte behöva såra varann, och saker och ting lär nog aldrig bli som dom var, men kanske rätt nära ändå, men jag vet ju nu hur du funkar, har väl egentligen vetat det hela tiden men dags för dej att börja öppna mun och säga vad som pågår, som jag gör...kan inte vara så svårt..och det gäller ju till alla o inte bara mej, men framförallt mej :) för jag förtjänar det..men en dag i taget så blir dethär nog oxå bra till slut, hoppas jag... :)


Nej faan en dusch på dethär, alvedonen har äntligen börjat värka, sen måste jag dammsuga..


*Var rädda om er*


Over and out

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 30 april 2014 13:50

Jaa det gör den verkligen, har ett huvud som går på högvarv jämt och bara tänker och mal och mal och mal...har försökt att konversera med det men det verkar inte lyssna, sluta att ge mej huvudbry om allt..jag orkar inte med att tänka och klyva saker,...

Av Anna - 7 februari 2014 20:37

Yes, nu är den äntligen här, helgen :) Denhär veckan har mer eller mindre bestått av motion den oxå,3 dagars simning och 1,5 timmes innebandy, och man får sånt mersug efter träning,sjukt..jag är så lycklig att jag har kommit igång och att jag ha...

Av Anna - 27 januari 2014 20:30

Sitter här och funderar lite..på det mesta som vanligt..känner saknad, känner mej sårad, känner mej arg, känner mej ledsen och så känner jag mej ju absolut glad från och till oxå.. Vet inte riktigt vad som händer och vad som sägs bortikring men ...

Av Anna - 16 januari 2014 20:22

Ja nu har snön fallit, härliga vinterland :) Får gärna komma en meter till, är så himla fint ute nu och ljust dessutom o kallt och gött :)   Annars då? Jo det knallar på som vanligt, men nu vill jag fasiken ha mej ett jobb, ingen som vet nått? Ha...

Av Anna - 2 januari 2014 20:58

Ett nytt år har infört sej, hoppas på ett kanonår som alla andra år..men med mina uträkningar kan det väl iaf inte bli värre, eller? Mycket har hänt dethär året, roliga händelser och mindre roliga händelser, men det är väl så att saker ska hända fö...

Ovido - Quiz & Flashcards