Direktlänk till inlägg 16 januari 2014

Vintern är här...äntligen!

Av Anna - 16 januari 2014 20:22

Ja nu har snön fallit, härliga vinterland :) Får gärna komma en meter till, är så himla fint ute nu och ljust dessutom o kallt och gött :)


Annars då? Jo det knallar på som vanligt, men nu vill jag fasiken ha mej ett jobb, ingen som vet nått? Har nog sökt allt och inget nu, vill ju arbeta, tjäna pengar och leva loppan mer än vanligt :) har nog som sagt lämnat in mitt cv här o där men ändå inget napp, har ett klockrent cv för den delen, har fått mycket beröm för det så det måste ju vara bra, men varför är telefon tyst då?? GE MEJ ETT JOBB NU!


För övrigt trivs jag bra med tillvaron, lite besvikelser här och där, men det är tydligen så det ska vara, tyvärr..jämt bara o resa sej o borsta av axeln o på´t igen..visst har jag fallit ihop många gånger och brutit ut i tårar för ibland får man nog, man orkar intehur mycket som helst så ibland tar det stopp, men inte denhär gången..


Har tänkt mycket på mina gamla vänner nu ett tag och ibland saknar jag dom sådär mycket så jag bara kan ta bilen för att åka o ge dom en kram o sen åka hem igen, men livet förändras ju för alla, man växer ifrån varann och man är på olika platser i livet, det blir ju så tyvärr, men har mina kära vänner i Kristinehamn/Bäckhammar som ligger mej varmt om hjärtat och jag tänker på er ofta. Har även en och annan här i närheten, men som sagt kapitel avslutas och nya påbörjas, så är det här i livet..


I helgen vet jag inte riktigt vad som händer, något kul ska man väl kunna hitta på tycker jag, vet att det blir det om inte annat ;) Det blir vad man gör det till :)


Nej nog om det..


Ska ta mej en sväng med hundarna sen blir det ett nytt avsnitt av"American horror story" :)


Ta hand om era kära!!


Tack för mej, hej!


*Over and out*



 
 
Ingen bild

dumjävel

16 januari 2014 20:56

Älskar dig vet du..från din alldeles egna dumjävel ;)

Anna

27 januari 2014 20:29

Tänk för att jag älskar dej med

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 30 april 2014 13:50

Jaa det gör den verkligen, har ett huvud som går på högvarv jämt och bara tänker och mal och mal och mal...har försökt att konversera med det men det verkar inte lyssna, sluta att ge mej huvudbry om allt..jag orkar inte med att tänka och klyva saker,...

Av Anna - 7 februari 2014 20:37

Yes, nu är den äntligen här, helgen :) Denhär veckan har mer eller mindre bestått av motion den oxå,3 dagars simning och 1,5 timmes innebandy, och man får sånt mersug efter träning,sjukt..jag är så lycklig att jag har kommit igång och att jag ha...

Av Anna - 27 januari 2014 20:30

Sitter här och funderar lite..på det mesta som vanligt..känner saknad, känner mej sårad, känner mej arg, känner mej ledsen och så känner jag mej ju absolut glad från och till oxå.. Vet inte riktigt vad som händer och vad som sägs bortikring men ...

Av Anna - 2 januari 2014 20:58

Ett nytt år har infört sej, hoppas på ett kanonår som alla andra år..men med mina uträkningar kan det väl iaf inte bli värre, eller? Mycket har hänt dethär året, roliga händelser och mindre roliga händelser, men det är väl så att saker ska hända fö...

Av Anna - 17 september 2013 11:32

  Jag kunde se på dej Någonting du sa till mej Jag förstog med ens Visste vi har nått en gräns Det känns Och vi är nog överens Allting är över   Jag ville hindra dej Aldrig någonsin gå ifrån mej Jag ville äga allt Drömmarna du g...

Ovido - Quiz & Flashcards