Alla inlägg under april 2012

Av Anna - 9 april 2012 21:02

Ja dethär var ingen rolig dag, slutade som jag trodde..gör så ont att jag tog mej mod till att öppna mej på det sättet för någon igen så skiter det sej som vanligt..gör så jävla ont överhuvudtaget, att ens gå på saker folk säger, är väl inte undra på att man har svårt att lita på folk..och jag blir så otroligt ledsen på mej själv..och ledsen på den andra som gjorde såhär..ångrar dethär, bigtajm..var väl en jävla tur att det inte vart som det skulle igår..usch..nej själv ska man vara..då slipper man sånthär jävla skit..stoppar huvet i sanden och fortsätter själv några år till tror jag..  

 

Annars har helgen varit toppen med polare från förr, nu ser jag fram emot en helg med massa folk och massa E-type..Ska bli kul..önskar det vore lördag nu faktiskt..Så man fick ge sej på´t igen..denhär dagen har varit hemskt..klump i bröstet som bara väntar på att spricka så tårarna sprutar..de blir väl lagomt till läggdags..  

 

 

 

 

Det känns lite vilset

När de skulle ta farväl

Men tårarna, var fanns de då

När han försvann

Han tog sin rock och väskorna

Och gick sin väg

Och hon blev en flicka från igår

 

Igår var allt så bra

Idag blev allt så fel

Hon kände bara smärtan

Av att vänta livet ut

Men hon fällde inga tårar

Fast hon grät i hjärtats rum

 

----------------------------------------------------------------------------

 

Du får inte knacka på min dörr

Om du inte är beredd att komma in

Du får inte göra om mitt namn

Och börja kalla mej för ting

Du får inte vandra på min väg

Utan att visa mej ditt mål

Och inte stjäla av min godhet

För att fylla upp ditt hål

Du får inte riva mina murar

Som jag omsorgsfullt har byggt

Om du inte skyddar mina drömmar

Så jag kan somna tryggt

Du får inte ha mej som en dröm

Nej jag vill vara din verklighet

Du får inte säga att du hoppas

Om du inte tror du vet

Du får ta den tid du behöver

För att förstå vad det är du vill

Du får be en bön att tiden

Du behöver räcker till

Du får samla dina tankar

Så våra själar kan få ro

Så att allting vi lovade oss själva kan få gro

Du får inte andas på min panna

Och inte få mej att falla mer

Om du inte sen kan stå för

All den oreda du ger

Du får inte röra vid mitt hjärta

Som om allt var uppenbart

 

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards