Alla inlägg under juli 2012

Av Anna - 26 juli 2012 22:43

Just nu när man sätter sej och bara är själv och slappnar av så kommer tankarna...om jag bara kunde sätta ord på allt jag känner just nu...att vara ledsen,besviken,arg och sur på samma gång är ingen bra blandning...tanken är ju att bara skita i allt just nu...det går ju bra för andra så varför skulle inte det funka för mej likaså? Fattar inte att man bara kan stänga av, men det är väl något jag är tvungen att lära mej,jag också..än en gång, kan andra så måste ju jag oxå kunna..Har en låttext i huvudet just nu som ekar, som stämmer så bra i nuläget, avslutar bloggen med den idag..


Imorgon ska jag ut med Katta och Emelie, kommer bli skitkul, saknar ju för sjutton arbetskompisarna...:)


Nästa fredag är det dags för Lasse Stefanz på logen, woohoo!! Partey :)då blir det drag, helgen efter det är det kräftskiva, helgen efter det är det Italo Brothers, helgen efter det är det Top Cats/Playtones på logen, lördagen fyller jag år och så är det Streaplers på logen den kvällen och totalavslutning för logen :(, men det blir nog en bra födelsedag :)




En ensam natt här utan dej

Det börjar bli rätt många nu

Du har väl redan vant dej utan mej

Men snälla,vänta ej sa du

Jag kommer om jag känner så

Men hur kan du bara glömma bort oss två?

Hur kan du bara glömma

Alla kyssar, varje kram

Alla stunder som vi två

Har haft tillsammans

Och jag kan se nu

Det är slut, jag vill förstå

Men hur kan du bara glömma bort oss två?

Man lever kanske alltför lätt

Försummar den man älskar så

Men kärleken kan ändra på vårt sätt

Du gjort dej fri

Du går din väg

Vår lycka, kan den ej bestå?

Men hur kan du bara glömma bort oss två?



*over and out*




Av Anna - 9 juli 2012 21:58

Nu är det väl iallafall underbart att få semester, efter några veckor av daglig stress på jobbet så var det rätt skönt att släppa allting för en gångs skull när man gick från jobbet idag :) Men dröjer inte förrän man kommer längta tillbaka till dårhuset...bättre arbetsplats och arbetskamrater får man nog leta efter..vi har väldans kul därnere på Tu9 :) Ska försöka hitta på något med Katta och Emelie i sommar, kan tänkas bli en grillbuffé eller något liknande med massa partey förståss :)

I lördags var man i Västerås, det var den roligaste kvällen på väldigt väldigt länge, och nya vänner får man inte för mycket av..dom förgyller tillvaron..Massa skoj o bus hela kvällen...Tooooodelooooo Motherfuckaaaa!! Kvällen replik :D

Och Anna har åkt till Falsterbo och kommer inte hem förrän på torsdag, hårt utan rumpa mi :) Miss ya,Honey!

På lördag är man bjuden till Mullhyttan på sommarfest...man kanske skulle ta sej dit för engångsskull, var några år sen nu..sen får man ju umgås med Nettan oxå..det händer ju inte alltför ofta tyvärr :/ Men man får ta tillfällena i akt :D Tror jag kommer och våldgästar gumman :P

Annars är det mycket känslor som svävar runt..man dras åt massor av olika håll..men det som är består..fortfarande..Kommer bli hårt i 4 veckor...men et får gå..vad ska jag göra liksom? :/ Finns kvar efter dom fyra veckorna oxå..

""If you need somebody

Call out my name

I´ll be waiting,right by your side,tonight!!" :D

Om några veckor väntar några dagar i Smögen med syster och barn...ska bli hemskt mysigt att komma bort..käka färsk makrill och färska räkor..mums vad jag längtar :) Ska skämma bort mej rejält :)

Nej om man skulle t tag i dendär snabeldraken så man har något att göra..på med musik och dundra igång :)

 

Trevlig semester på er alla!

*Over and out*

Ovido - Quiz & Flashcards