Alla inlägg under juni 2011

Av Anna - 2 juni 2011 10:10

Jag försöker svälja gråten

Där jag går i ensamhet

Och en tystnad vilar tungt

Det är en dyster verklighet

Och bilden av vårt avsked

Är likadant som förr

Jag vet att jag ska vänta här som vanligt

Nästa gång vi träffas

Blommar åter kärleken

Jag lyssnar när du ber mej

Att försöka om igen

Nästa gång vi träffas

Får mitt hjärta kanske svar

Du vet att jag ska vänta här som vanligt

Jag har gömt det gamla fotot

Som jag en gång fick av dej

Och skivorna vi spelat

Dom roar inte mej

Jag går omkring i ovisshet

Som många gånger förr

Du vet att jag ska vänta här som vanligt


Finare låt får man leta efter..

Ikväll är det party som gäller, blir väl inte så jättemånga eftersom folk tydligen jobbar imorgon..men men..Ami och jag brukar ju sitta själva så vad kvittar det..hehe..vi har lika kul för det..

Nej hej hopp lingonsnopp!


*Over and out*

Ovido - Quiz & Flashcards