Alla inlägg den 17 februari 2012

Av Anna - 17 februari 2012 22:24

Yes kikat på en nyinspelad "Footloose" så himla bra, grinat lite oxå..tror man blir mer känslig på nattkvisten än annars :P så nu mellan feberattackerna passar jag på att blogga lite.. Hoppas jag ska vara bättre imöra..bjuden på hemmakväll hos mina raringar, laga käk, spela lite wii och ta en och annan drink..får väl se hur natten artar sej..vore väldigt trevligt..


Idag har det inte hänt så mycket, bara legat..hatar att vara sjuk..men man ska väl vara det ibland oxå..


Tackar för alla mysiga Alla-hjärtans-dag-sms också..dom värmer ända in i själen..


Jag har funderat väldigt mycket dom sista dagarna..Varför gör folk som dom gör? Varför  behandlar man inte andra som man vill bli behandlad själv?? Klart man tänker, på hur dom tänker och varför dom gör som dom gör..varför inte bara splitta och gå åt varsitt håll?? Nej, det är inte min huvudvärk längre..Men klart man undrar hur folk tänker..


Nja, hade väl inte mycket mer än så nu..ska lägga mej o invänta snön imöra..mys det...




Någon

Ser vad du gör

Och följer varje steg genom natten

Någon

Önskar och ber

Att få vara den vän som du håller av




Ta hand om varandra!!!



*Over and out*

Ovido - Quiz & Flashcards