Alla inlägg den 10 februari 2012

Av Anna - 10 februari 2012 22:39

Haft en riktig myskväll uppe hos min syster inklusive barn :) Käkat grillat, slingat hår och bastat och avslutade kvällen med film..kunde inte blivit en bättre fredagkväll :)


Nu är det bara att tagga inför morgondagen, klockan tolv imöra ska Fröken Fagrell ställa sej på sina skridskor och göra isen härnere i Forsen :) grilldag med massa bus :) och en och annan "Lumumba" hoppas jag att min bror bjuder på..efter det är det bara att åka hem och sätta på musiken på hög volym och börja fräscha, verkar bli ett satans tjejgäng som ska ut imöra..ser fram emot det som faan :) Jag,Anna,syrran,Marjo,AnnSofie,Emma,Maria, Nancy och förhoppningsvis Anne-lie hoppas jag på...sen ska vi ut och göra stan osäker..ojoj farligt farligt ;)


Annars leker livet, mår så bra som man kan, helt underbart..I´m better of without you :) faan så mycket bättre..nu börjar 2012 på allvar..jag jag ska ta tillvara på varje minut, ska hitta på så mycket bus dethär året..en och annan roadtrip ska det bli framöver..me like :)


Tagga lite till nu innan jag ska kravvla mej upp till sängen...


"Under the coconut tree we stay" ;)



Puss och Kram


*Over and out*

Ovido - Quiz & Flashcards