Direktlänk till inlägg 7 februari 2012

Det var inte samma sak..

Av Anna - 7 februari 2012 13:15

Nej det kändes inte alls som det brukade i lördags, kändes mest bara tillgjort..så nu är det finito, skönt att man har orkat tagit tag i det som tryckt en en längre tid..man ska inte må dåligt av att vara någon nära, och framförallt inte känna måsten när man är med den personen..nej nu är det slut som sagt, från och med idag, så nu är jag helt klart öppen för nya förslag..tur att det redan finns någon som tar upp din gamla tid ;)

Man är så fruktansvärt blind, när man är helt uppslukad av någonannan så ser man inte resten runt omkring som kanske vill försöka komma nära..men dom finns där, och man är absolut inte så ensam som man tror att man kommer bli när man avslutar något annat..nej jag har såå mycket goa människor omkring en..vet inte om jag gjorde bort mej i söndags med en utav dom, har försökt att nå honom men han verkar inte vilja höra av sej tillbaka..Niklas, hör av dej!! Det kanske vart lite fel i söndags, det var iallafall inte min mening..


Gjorde en annan kompis vääldigt ledsen i lördags när jag inte hörde av mej, men på fyllan o villan så glömmer man, man kollar telen så kommer det nå viktigare så stoppar man undan telefon och hoppas att man ska komma ihåg att höra av sej sen, meen det gjorde inte jag och trodde att han var jättearg på mej eftersom han inte hört av sej..så kollade jag igenom telefon igår o såg att han hade skickat..usch, man känner sej rätt hemsk då..Förlåt Tony!!


Börjat sakta men säkert hitta tillbaka till Johan igen också, men det är något som spärrar våran kontakt, något hände för några månader sen, men ingen kan sätta fingret på vad, det vart bara fruktansvärt spännt mellan oss..men vi ska lösa dethär.. Jag saknar dej!!


Sen vill jag tacka er mina underbara tjejkompisar för att ni finns och lyssnar när det är som värst.. Ann, Carro och Lisa..glad att jag har er vid min sida..  underbara människor!!


Nej nu tackar jag för mej och startar mitt nya kapitel from idag, med förhoppning om många roliga stunder och många nya kontakter..möter dej med öppna armar :) Bring it on home to me!!! :D


Bye yesterday´s heartache!!!




*Over and out*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 30 april 2014 13:50

Jaa det gör den verkligen, har ett huvud som går på högvarv jämt och bara tänker och mal och mal och mal...har försökt att konversera med det men det verkar inte lyssna, sluta att ge mej huvudbry om allt..jag orkar inte med att tänka och klyva saker,...

Av Anna - 7 februari 2014 20:37

Yes, nu är den äntligen här, helgen :) Denhär veckan har mer eller mindre bestått av motion den oxå,3 dagars simning och 1,5 timmes innebandy, och man får sånt mersug efter träning,sjukt..jag är så lycklig att jag har kommit igång och att jag ha...

Av Anna - 27 januari 2014 20:30

Sitter här och funderar lite..på det mesta som vanligt..känner saknad, känner mej sårad, känner mej arg, känner mej ledsen och så känner jag mej ju absolut glad från och till oxå.. Vet inte riktigt vad som händer och vad som sägs bortikring men ...

Av Anna - 16 januari 2014 20:22

Ja nu har snön fallit, härliga vinterland :) Får gärna komma en meter till, är så himla fint ute nu och ljust dessutom o kallt och gött :)   Annars då? Jo det knallar på som vanligt, men nu vill jag fasiken ha mej ett jobb, ingen som vet nått? Ha...

Av Anna - 2 januari 2014 20:58

Ett nytt år har infört sej, hoppas på ett kanonår som alla andra år..men med mina uträkningar kan det väl iaf inte bli värre, eller? Mycket har hänt dethär året, roliga händelser och mindre roliga händelser, men det är väl så att saker ska hända fö...

Ovido - Quiz & Flashcards