Alla inlägg den 26 januari 2011

Av Anna - 26 januari 2011 12:37

Ja usch vad jag saknar dej, vad några dagar kan göra..och jag hoppas verkligen att du kommer och hälsar på snart..klarar inte att gå igenom detta igen..du och bara du får mej att må så bra som jag har gjort..än en gång har du fått mej att orka, men sen försvinner du ifrån mej igen..  nu går nätterna och kvällarna åt att tänka på dej, vad du gör och om du tänker på mej ibland..löften är inget att tro på längre iallafall..mådde skit sist det blev åt helvete med oss och nu är man där igen..bara går och väntar på att du ska höra av dej, nångång måste du väl kunna smita ifrån..Det gör så ont..vännerna säger att jag ska glömma och gå vidare, men grejen är ju den att jag inte glömt dej än sen första gången..tankarna går emellanåt åt ditt håll..det vet du ju..och det är svårt att bara glömma, det går inte, jag kan inte glömma dej..vi har inte haft mycket tillsammans det är ju just det att du sliter upp mej ur det mörka och får mej att må som en prinsessa..det är nog det..  Saknar dej H!!!!

 

Idag har man varit och simmat med Ami, går inihelvete bra..  tur man har en vän som peppar och sliter med en..blir nog en promenad senare också..sugen på att bara vara ute..orkar inte vara hemma, men ändå så vill jag vara hemma ifall du skulle komma..usch jag blir gråhårig på detta..  

 

Nu ska jag väl försöka städa vidare..

 

" I gotta know tonight

  If you´re alone tonight

  Can´t stop this feeling

  Can´t stop this fire

  Get hysterical

  Hysteria

  Can you feel it

  Do you believe it

  It´s such a magical mysteria

  When you get that feeling

  Better you start believing

  Cause it´s a miracal

  Oh say you will

  Oh babe

  Hysteria when you´re near"

 

 *Tappar inte hoppet, jag ska övervinna dethär denhär gången också"

 

 

Over and out

Ovido - Quiz & Flashcards