Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Anna - 23 januari 2011 22:32

Ja denhär helgen har verkligen varit givande..fredagen tillbringade jag med Ami,Ann och Emma..blev stoppade i Andreas 740 när vi poppade som bäst   hehe göra på det sättet när gamla damer är ute och gör stan..tycker vi inte om..sen bar det av hem til Ami igen eftersom vi inte fick åka längre..hehe..så kom kristinehamnarna dit..åh så roligt..så det blev party där ett tag tills Fröken Fagrell blev trött och åkte hem..skulle ju faktiskt till Öfalla på lördag förmiddag..men det vart inget med det..Ann var tvungen att åka iväg till vårdcentralen med armen sin...på kvällen blev det party hos Ann, med Carro och Ulf..heltrevlig kväll "Hej, mitt namn är Ann-Sofie!!" haha..sen blev det att åka ner till woodys ta några öl och satt och snacka med Daniel och Anders och Anders :P sen blev det efterfest hos Anders nr 2 så vi åkte dit..jävla trevlig efterfest..något trötta var ju vissa då :P Helskön helg, kom hem jämt vid 5 imorse  

 

Imöra börjar en ny vecka med träning, blir en jävla lång promenad med Ami och hundarna..på tisdag är det simdags igen..kommer bli skitbra detta..har inte tappat sugen alls än..är på stadig frammarsch...Nu ger vi järnet Ami!!!  

 

Undrar vart mannen med stort H har tagit ivägen..hmm..vet ju ingenting..känns jobbigt men det går över..Mums!!

 

Hände något tragiskt i helgen också, en vän tog livet av sej, det värsta man kan göra..man gör inte så..usch..fyfarao när jag kommer ditupp om jag kommer dit, då ska jag tala om ett och annat för min älskade kusin..man lämnar inte lala kvar på dethär sättet..väldigt fult att göra på sånt sätt..Tänk på alla anhöriga och vänner, bättre att försöka söka hjälp när hjälp finns att få..nej det är ett stort jävla minus från min sida att göra på det sättet mot alla som finns kvar och bryr sej om..ovetandes och kluvna..ledsna och upprivna..nej det är inte rätt!!!

 

Nej gott folk, spåna lite på msn en stund sen blire att slå hövvet i kudden..

 

Nu kör vi på, vi klarar det, och du, det är snart fredag igen!!!

 

*Over and out*

Ovido - Quiz & Flashcards