Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Anna - 17 januari 2011 13:30

Tänk vad en människa kan göra som inte varit med i bilden på flera år..det känns som första gången..det slår gnistor om mej och jag mår jättebra*sparkles* Går rysningar genom hela kroppen, bara jag tänker på det.. Jag är en väldigt glad människa, och det är din förtjänst precis som då en gång för flera år sen..på ett dygn kan en hel del hända..känner mej som en fjortis och inväntar våren med spänning..

" Har försökt men det går ej, alla vägar bär till dej", det är nog så..saknat detta och nu har du gjort mej till en strålande tjej i sina bästa år..det fullkomligt lyser ur ögonen på mej, jag kan känna det själv..bara du som kan göra så för så var det sist också.. *Lycklig*

Har ju världens bästa vänner också...jag är så nöjd med livet som det är nu..ni är guld värda..  

 

Att en människa kan vända upp och ner på tillvaron  men jag gillar det skarpt...mmums!!

 

Helgen ska tillbringas med Ann  min stadiga varannenhelgs gumma, se vad som händer, men jag tror jag vet..iaf enduro på lördag..mmums det...skulle ha en skoter och åka dit på, haha eller varför inte en varsin endurohoj,Ann?? Lär ju börja någonstans om vi ska bli elitåkare      haha det vore grejer det..Nej jag har jävligt kul ihop med dej gumman, det tog ett par år innan det blev såhär men vafaan bättre sent än aldrig..

 

Nej ärligt talat..hänga på lite najs musik och sjunga lite, jag mår bra, jag är lycklig och livet leker..kunde inte bli bättre..  

 

Mums på er!!!

Ovido - Quiz & Flashcards