Direktlänk till inlägg 28 februari 2011

That´s when you´re heartache begins...

Av Anna - 28 februari 2011 18:29

" If you find your sweetheart in the arms of a friend, that´s when you´re heartache begins"

 

Jahopp, går fortfarande omkring som på nålar för att veta om jag får jobbet eller inte..äh vad jag hoppas..


I fredags spenderade Ami och jag kvällen med bröderna Ericsson..så det blev en sen natt..var inte hemma förrän 4 på lördagsmorgonen, och chaufför var man också..hehe..det äår faan inte så jävla roligt att köra å fullt fôlk..hehe..och luktar spritfabrik gör dom med. Ber om ursäkt till alla stackare som har kört på mej genom alla år..fast jag tror nog att killar luktar mer än tjejer   


Lördagskvällen tillbringades med Ami, var hos Mattias i Kristinehamn och förfestade lite..hmm..sen åkte vi på stan tror jag...haha..men det blev ingen sen natt..och tro mej när jag säger att jag inte var dålig på söndagen..det händer ju inte alltför ofta...


Är nu inne i en period igen när jag känner mej låg och nere, det jag tror är att jag börjat tröttna på att vara ensam och förståss trött på att vänta och vänta och vänta.. Vet inte riktigt vilket ben jag ska stå på snart..nätterna går ut på att fundera och fälla en och annan tår..Hur skulle det bli? Hur hade det varit? Blir det något igen? Är vi menade? Många frågor som sagt som flyger runt..många Om och Men..grejen är nog den att när man funderar för mycket så kommer inte det till sin fördel..utan man blir ruskigt rädd..och det är jag..livrädd för att förälska mej och det går åt helvete..det är märkligt hur man kan bli rädd för kärleken..så fort det börjar bli något mer så backar jag och kryper tillbaks till mitt skal..fruktansvärt rädd att bli sårad igen..inte likt mej precis..jag har alltid välkomnat kärleken..men är kanske inte redo.. Hänt alldeles förmycket på drygt 6 månader..hunnit med mycket..tagit mycket skit också och fått mycket skit framförallt..men en vacker dag...  så är det paybacktime...glömmer aldrig detta..

Och om det nu är så att jag är rädd för kärleken, hur kan man då sakna någon så mycket som jag gör?? Tiden bara går och går och det blir bara tydligare och tydligare..det gör ondare och ondare för varje dag..och hjärtat brister snart i tusen bitar..blir så fruktansvärt arg på mej själv när jag varken vet ut eller in och varför jag känner som jag gör.. Någon som kan förklara detta för mej??


Nej ska försöka få i mej lite käk..har en alldeles bedrövlig huvudvärk..


  Det regnar mot mitt fönster

Och jag saknar dej

Löven dom faller

Som tårarna gör på mej

Du sa jag var den enda

Jag var allt för dej

Varför är jag då ensam?

Ensam utan dej

Jag trodde vi var allt för varandra

Vad var det då som fick dej att gå?

Du lekte runt med mej

Det inser jag nog nu

Men vad hjälper det

När den enda jag älskar är du

Det regnar mot mitt fönster

Och jag saknar dej

Löven dom faller

Som tårarna på mej

Finns det nån chans, du kommer tillbaka?

Kan det nångång bli vi två igen?

Du lekte runt med mej

Det inser jag nog nu

Men vad hjälper det

När den enda jag älskar är du



*Over and out*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 30 april 2014 13:50

Jaa det gör den verkligen, har ett huvud som går på högvarv jämt och bara tänker och mal och mal och mal...har försökt att konversera med det men det verkar inte lyssna, sluta att ge mej huvudbry om allt..jag orkar inte med att tänka och klyva saker,...

Av Anna - 7 februari 2014 20:37

Yes, nu är den äntligen här, helgen :) Denhär veckan har mer eller mindre bestått av motion den oxå,3 dagars simning och 1,5 timmes innebandy, och man får sånt mersug efter träning,sjukt..jag är så lycklig att jag har kommit igång och att jag ha...

Av Anna - 27 januari 2014 20:30

Sitter här och funderar lite..på det mesta som vanligt..känner saknad, känner mej sårad, känner mej arg, känner mej ledsen och så känner jag mej ju absolut glad från och till oxå.. Vet inte riktigt vad som händer och vad som sägs bortikring men ...

Av Anna - 16 januari 2014 20:22

Ja nu har snön fallit, härliga vinterland :) Får gärna komma en meter till, är så himla fint ute nu och ljust dessutom o kallt och gött :)   Annars då? Jo det knallar på som vanligt, men nu vill jag fasiken ha mej ett jobb, ingen som vet nått? Ha...

Av Anna - 2 januari 2014 20:58

Ett nytt år har infört sej, hoppas på ett kanonår som alla andra år..men med mina uträkningar kan det väl iaf inte bli värre, eller? Mycket har hänt dethär året, roliga händelser och mindre roliga händelser, men det är väl så att saker ska hända fö...

Ovido - Quiz & Flashcards