Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Anna - 2 februari 2011 21:00

Mmm, kan man kalla det för det?? Saknar dej så det värker i mej ibland, blir förstörd när man inte får höra ifrån dej på någon dag, kan man sakna någon man bara tillbringat en helg med?? Kan man sakna någon så mycket då?? Är det kärlek då?? Eller är det bara närheten jag saknar?? Fast det måste ju också betyda någonting,eller??   

Varit med om mycket du och jag, fyfaan, sånt som andra normalt är med om på flera år har vi avverkat på några månader..helt sjukt egentligen, ändå står vi och trampar på samma ställe som innan känns det som, svårt och andra sidan att komma någonstans när du är så långt ifrån mej,,Men saknar dej så det gör ont..  

Vet att du har det tufft nu också, men jag finns här för dej, försöker ställa upp även fast det kanske inte varit så lätt alla gånger, försöker att beté mej som en vän, men det tar emot ibland, men jag verkligen VERKLIGEN försöker, nu går det väl lite lättare iofs, men dom senaste veckorna har varit tuffa, arg och ledsen har jag varit, men stolt som man är så ska man försöka att inte visa nånting..lyckats bra va?? Tror inte det. Men jag vill att du kommer och hälsar på snart..vill träffa dej..Du har en plats i mitt hjärta!!


Tycker om dej, massor!!

Saknar dej, massor!!

Kom hem, vi börjar om igen!!


Puss och Kram



"Miley Cyrus - Stay"


Ovido - Quiz & Flashcards