Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Anna - 8 februari 2011 20:17

Låt inte din skugga falla här

Glöm bort det gamla

Skaffa dej en ny romans

Nu stänger jag dörren

Så försök nånannanstans

Låt inte din skugga falla här

När allt bli fel

I kärleksspel

Och känslor är på glid

Då flyr jag bort

Mitt liv är kort

Jag vill inte spilla tid

Låt inte din skugga falla här

Du har ju fått din chans

Så packa och försvinn

Jag känner mej fri

Så tro inte jag är din

Låt inte din skugga falla här



Ja så kan det vara ibland. Idag har vi tränat, Ami och jag, gick inihelvete bra, man märker att det börjar hända mer och mer, skönt som faan..imörabitti klockan 6 bär det av mot badhuset, skönaste passet på hela veckan   


På torsdag ska man på arbetsintervju igen, bara att ta nya tag även fast man blev helt sänkt under ytan på senaste intervjun..men nu hoppas jag enormt mycket..lite närmre också och det gör ju absolut inga fel    Hoppas på det bästa bara!! Finns inte så mycket annat att göra..


Åh ikväll är en såndär kväll man skulle ha någon att krypa ner med, kramas med..bara ligga och prata hela natten, sånt man saknar..frågade någon och fick ja som svar..men då fick jag kalla fötter och balla ur..hmm hur man är.. Vill så gärna men är för blyg..får sänka ett par öl innan..haha..


Nej nu ska jag ta mej in i duschen, sen ska väskan packas för morgondagens simtur..



*Over and out*

Ovido - Quiz & Flashcards