Direktlänk till inlägg 24 februari 2011

Rubrik saknas

Av Anna - 24 februari 2011 16:50

How can you see looking through those tears

Don´t you know you´re worth your weight in gold

If you smiled the walls fall down
On all the people in this pickup joint
But if you laughed you'd level this town
Hey lonely girl that's just the point

Väldigt bra låt detdär..


Har inte skrivit på ett tag nu..får ta och göra en avskrivning för mina kära fans   


Jahopp vad har hänt då..Jo jag har varit och provjobbat på rekotrailer 3 dagar denhär veckan, faktiskt rätt kul jobb, men blir lite mycket att ta in på några dagar, så nu ska man sitta på nålar ett par dagar till innan man får besked, skulle få det till veckan. Hoppas jag får det innan onsdag, för på onsdag ska jag till arbetsförnedringen..Nu håller ni tummarna för att jobbet går till mej och inte den andra  


Annars i veckan har det inte hänt så himla mycket, fick ett meddelande på facebook igår som gjorde mej helt nipprig, det var från Alex, han skrev att han snart kommer och hälsar på mej när jag minst anar det..hmm fick tag på han på msn igårkväll och frågade om han var på väg hem, men inte då, skulle inte bli förrän i mitten på mars  .vill att du kommer hem nu ju..Hoppas på att bilen är kvar i jämtland som han ville ha för då blir det roadtrip med tåg upp och åka bil hem..myys det..ska ringa upp dendär snubben och be han att ta bort bilen en månad..haha..Saknar min pojk..  


I helgen bär det av mot Kristinehamn med Ami, har Norberg som chaufför, som förr i tia..kommer bli fetingkul..sen hoppas jag på att munsårshelvetet har gått bort tills dess..imorgon blir det lugnt..blir avgasröret fixat så blir det att dra ett par svängar på stan och pöppe litte   



If you should ever want to be set free
If you're not certain your
future lies with me
I'll let you go boy

until your heart is sure
It's a love worth waiting for
Now I won't stop you from
leaving 'cos I know
The way to keep you would
be to let you go
And I'm prepared to wait a
thousand years or more
It's a love worth waiting for
If you should leave me
oh please remember in my heart there's a fire
A flame of desire for your charms.
I will keep you alive
this glowing ember
A love that will burn until
you're back in my arms
You know
my darling
I need you here with me
But only to stay because it's
where you ought to be
'Cos I'm prepared to wait a
thousand years or more
It's a love worth waiting for
In my heart there's a fire
A flame of desire for your charms
A love that will burn until
You're back in my arms

Nej förhelvete, jag städar ju..kan ju inte sitta här...


*Over and out*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 30 april 2014 13:50

Jaa det gör den verkligen, har ett huvud som går på högvarv jämt och bara tänker och mal och mal och mal...har försökt att konversera med det men det verkar inte lyssna, sluta att ge mej huvudbry om allt..jag orkar inte med att tänka och klyva saker,...

Av Anna - 7 februari 2014 20:37

Yes, nu är den äntligen här, helgen :) Denhär veckan har mer eller mindre bestått av motion den oxå,3 dagars simning och 1,5 timmes innebandy, och man får sånt mersug efter träning,sjukt..jag är så lycklig att jag har kommit igång och att jag ha...

Av Anna - 27 januari 2014 20:30

Sitter här och funderar lite..på det mesta som vanligt..känner saknad, känner mej sårad, känner mej arg, känner mej ledsen och så känner jag mej ju absolut glad från och till oxå.. Vet inte riktigt vad som händer och vad som sägs bortikring men ...

Av Anna - 16 januari 2014 20:22

Ja nu har snön fallit, härliga vinterland :) Får gärna komma en meter till, är så himla fint ute nu och ljust dessutom o kallt och gött :)   Annars då? Jo det knallar på som vanligt, men nu vill jag fasiken ha mej ett jobb, ingen som vet nått? Ha...

Av Anna - 2 januari 2014 20:58

Ett nytt år har infört sej, hoppas på ett kanonår som alla andra år..men med mina uträkningar kan det väl iaf inte bli värre, eller? Mycket har hänt dethär året, roliga händelser och mindre roliga händelser, men det är väl så att saker ska hända fö...

Ovido - Quiz & Flashcards