Direktlänk till inlägg 13 februari 2011

Ska sluta upp att kasta pärlor åt svin!!

Av Anna - 13 februari 2011 21:38

Idag går tankarna speciellt till familjen Niinikivi..tänker på er otroligt mycket.. Var uppe hos kusin idag och tände ljus och satte dit en ny nalle..du är så oerhört saknad..kommer aldrig förstå att du är borta..du är bara på en väldigt lång semester..  

 

Annars har dagen gått i funderingarnas tecken..vet varken ut eller in ibland..mycket som har hänt på så himla kort tid..det kommer över en ibland..

 

Jag är iallafall oerhört nöjd över dom kompisar jag har idag..vet att ni finns där även om jag är stängd som en mussla och har svårt att prata om saker och  ting..vet att ni finns där om jag verkligen skulle behöva prata..Jag älskar er för att ni är ni..

 

Fredagkväll ska jag spendera med Ann och Carro på lördag..helgen bokad redan..gött det..slipper man fundera mer på det   

 

Natten som var va inget rolig heller..5 över halv 3 började Nalle att skälla som en idiot..sen banka det på dörren..vet faan inte vem det var..otäckt när man är själv..usch..

 

En sak vet jag nu iallafall, att jag är för bra för att kasta pärlor åt svin..

 

 

På pojkarnas lista står du högst i topp

Men blir bemött som du vore trash

För killen som har snott dej på höga belopp

Vill inte ha nån fru, bara cash

Han är en sån man, som sol- och -vårar

Tar allt du har

Sedan blir du lämnad i tårar

Utan någonting kvar

 

Du, du är du är för fin. Du är, du är. Du är för fin för det trash du gillar

Varför ska du kasta pärlor åt svin?

Du, du är du är för fin. Du är, du är. Du är för fin för så fula killar.

Sluta upp att kasta pärlor åt svin!

 

Din före detta kille var av samma sort

Han var en riktig gris, som bedrog

Dom elaka ryktena skratta han bort

Tills att du såg bevis, och fick nog

Sen kom han, som gick på tabletter, kaffe och cigg

Han var din, enstaka nätter

För ett risigt ligg

 

Du, du är du är för fin. Du är, du är. Du är för fin för det trash du gillar

Varför ska du kasta pärlor åt svin?

Du är du är för fin. Du är, du är. Du är för fin för så fula killar

Sluta upp och kasta pärlor åt svin!

 

 

 

 

Stämmer inihelvete bra!!

 

*over and out*

 


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 30 april 2014 13:50

Jaa det gör den verkligen, har ett huvud som går på högvarv jämt och bara tänker och mal och mal och mal...har försökt att konversera med det men det verkar inte lyssna, sluta att ge mej huvudbry om allt..jag orkar inte med att tänka och klyva saker,...

Av Anna - 7 februari 2014 20:37

Yes, nu är den äntligen här, helgen :) Denhär veckan har mer eller mindre bestått av motion den oxå,3 dagars simning och 1,5 timmes innebandy, och man får sånt mersug efter träning,sjukt..jag är så lycklig att jag har kommit igång och att jag ha...

Av Anna - 27 januari 2014 20:30

Sitter här och funderar lite..på det mesta som vanligt..känner saknad, känner mej sårad, känner mej arg, känner mej ledsen och så känner jag mej ju absolut glad från och till oxå.. Vet inte riktigt vad som händer och vad som sägs bortikring men ...

Av Anna - 16 januari 2014 20:22

Ja nu har snön fallit, härliga vinterland :) Får gärna komma en meter till, är så himla fint ute nu och ljust dessutom o kallt och gött :)   Annars då? Jo det knallar på som vanligt, men nu vill jag fasiken ha mej ett jobb, ingen som vet nått? Ha...

Av Anna - 2 januari 2014 20:58

Ett nytt år har infört sej, hoppas på ett kanonår som alla andra år..men med mina uträkningar kan det väl iaf inte bli värre, eller? Mycket har hänt dethär året, roliga händelser och mindre roliga händelser, men det är väl så att saker ska hända fö...

Ovido - Quiz & Flashcards