Direktlänk till inlägg 12 februari 2011

Torka tåren..

Av Anna - 12 februari 2011 22:54

Gårdagen var kanon..många nya minnen att berätta om senare i livet, goda som dåliga..Höll på till halv 5 imorse och en stund till efter det  ..hade en toppenkväll..bra folk och en jävla stabil fylla..roligt som faan..mysigt som faan och ligga brevid någon också, kramas...låg i sängen hela jävla dagen..usch förstöra dagen på detdär sättet..hehe..nej men en helskön fredag och en helskön lördag...dock stans huvudvärk, och det brukar inte jag ha..får skylla på den lilla klunken asti jag tog hehe...

  

Nu till det hemska....

Imorgon skulle min älskade kusin blivit 27år..usch saknaden efter dej Jennifer är enorm, såren i mitt hjärta är fortfarande vidöppna..sorgen efter dej är lika stor som då...får mina utbrott ibland och bara gråter, saknar dej, ibland pratar jag med dej också eftersom jag vet att du är i min närhet..när jag än vill så finns du där..Ska åka upp till dej imorgon och sätt ett ljus hos dej..Du finns föralltid i mitt hjärta..  

  


Nej nu ska jag chilla vidare..


*Over and out*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 30 april 2014 13:50

Jaa det gör den verkligen, har ett huvud som går på högvarv jämt och bara tänker och mal och mal och mal...har försökt att konversera med det men det verkar inte lyssna, sluta att ge mej huvudbry om allt..jag orkar inte med att tänka och klyva saker,...

Av Anna - 7 februari 2014 20:37

Yes, nu är den äntligen här, helgen :) Denhär veckan har mer eller mindre bestått av motion den oxå,3 dagars simning och 1,5 timmes innebandy, och man får sånt mersug efter träning,sjukt..jag är så lycklig att jag har kommit igång och att jag ha...

Av Anna - 27 januari 2014 20:30

Sitter här och funderar lite..på det mesta som vanligt..känner saknad, känner mej sårad, känner mej arg, känner mej ledsen och så känner jag mej ju absolut glad från och till oxå.. Vet inte riktigt vad som händer och vad som sägs bortikring men ...

Av Anna - 16 januari 2014 20:22

Ja nu har snön fallit, härliga vinterland :) Får gärna komma en meter till, är så himla fint ute nu och ljust dessutom o kallt och gött :)   Annars då? Jo det knallar på som vanligt, men nu vill jag fasiken ha mej ett jobb, ingen som vet nått? Ha...

Av Anna - 2 januari 2014 20:58

Ett nytt år har infört sej, hoppas på ett kanonår som alla andra år..men med mina uträkningar kan det väl iaf inte bli värre, eller? Mycket har hänt dethär året, roliga händelser och mindre roliga händelser, men det är väl så att saker ska hända fö...

Ovido - Quiz & Flashcards