Direktlänk till inlägg 20 september 2011

Jaja, men så kan det ju vara...

Av Anna - 20 september 2011 17:08

Har fått upp en bra kontakt med mitt x, inte på det sättet att jag vill ha tillbaka honom men som en kompis, känns okej tror jag, men hyser fortfarande mycket agg emot honom..Men det kanske släpper mer och mer..var ju ändå 6.5 år..


Har inte så mycket att skriva idag, kände bara för att skriva ner några låttexter och det är absolut inte till mitt x, icke, så missförstå inte det nu, meen det är fina texter..


Ska snart ut och kolla lite med Emma, sen ska jag köra hem 2 tonåringar från Stacken..hehe..


Meen ha det bra alla...



  

Dom säger tiden läker sår, men det gör ont när den man älskar går

Lämnad av sin bästa vän, nu vet jag hur det känns

Dom säger tiden läker sår, så kanske har jag glömt dej om nått år

Då kan jag börja leva igen, när du är nått från längesen


Jag måste nog ta mej samman, inte sitta bakom min dörr

Kanske kan jag ringa någon gammal polare från förr

Det kan vara skönt att prata och glömma det som är

Komma ut från vårat hus, slippa ensamheten här


Dom säger tiden läker sår, men det gör ont när den man älskar går

Lämnad av sin bästa vän, nu vet jag hur det känns

Dom säger tiden läker sår, så kanske har jag glömt dej om nått år

Då kan jag börja leva igen, när du är nått från längesen


Men det är tomt här när jag kommer hem

Och alla minnen dom finns kvar här än

Lämnad av min bästa vän

Dom säger tiden läker sår...


------------------------------------------------------------------


Jag ser ut genom mitt fönster

Ute är det höst

Jag önskar du ville sluta

Att värka i mitt bröst

men inget är sej längre likt

Sen dagen du lämna mej

Men även om du är långt härifrån

Så är min tanke hos dej

Jag kan ännu känna

Det som jag kände då

Lyckan som vi delade

Lyckan att vara 2

Men allting är förändrat nu

Vi lever var för sej

Men även om du är långt härifrån

Så är min tanke hos dej

Jag skulle göra allt för att få känna

Ditt hjärta slå emot mej

Höra rösten i mitt öra

Som säger - Du jag älskar dej

Jag skulle göra allt för att få se dej

Ännu en gång le emot mej

För även om du är långt härifrån

Så är min tanke hos dej

Jag sitter här och tänker

På hur det skulle vara

Om vi fick en chans att börja om

På nytt du och jag

Men jag vet ju att ditt hjärta slår

Ej längre för mej

Men även om du är långt härifrån

Så är min tanke hos dej


------------------------------------------------------------------------------



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 30 april 2014 13:50

Jaa det gör den verkligen, har ett huvud som går på högvarv jämt och bara tänker och mal och mal och mal...har försökt att konversera med det men det verkar inte lyssna, sluta att ge mej huvudbry om allt..jag orkar inte med att tänka och klyva saker,...

Av Anna - 7 februari 2014 20:37

Yes, nu är den äntligen här, helgen :) Denhär veckan har mer eller mindre bestått av motion den oxå,3 dagars simning och 1,5 timmes innebandy, och man får sånt mersug efter träning,sjukt..jag är så lycklig att jag har kommit igång och att jag ha...

Av Anna - 27 januari 2014 20:30

Sitter här och funderar lite..på det mesta som vanligt..känner saknad, känner mej sårad, känner mej arg, känner mej ledsen och så känner jag mej ju absolut glad från och till oxå.. Vet inte riktigt vad som händer och vad som sägs bortikring men ...

Av Anna - 16 januari 2014 20:22

Ja nu har snön fallit, härliga vinterland :) Får gärna komma en meter till, är så himla fint ute nu och ljust dessutom o kallt och gött :)   Annars då? Jo det knallar på som vanligt, men nu vill jag fasiken ha mej ett jobb, ingen som vet nått? Ha...

Av Anna - 2 januari 2014 20:58

Ett nytt år har infört sej, hoppas på ett kanonår som alla andra år..men med mina uträkningar kan det väl iaf inte bli värre, eller? Mycket har hänt dethär året, roliga händelser och mindre roliga händelser, men det är väl så att saker ska hända fö...

Ovido - Quiz & Flashcards