Alla inlägg den 14 september 2011

Av Anna - 14 september 2011 22:32

Undrar varför i helvete jag drar till mej killar som redan har tjejer..suck..nu har jag 2 stycken..varför kan aldrig någon vara singel...tycka om bara mej..varför ska känsliga jag hamna i kläm jämt..båda säger att dom har det dåligt hemma, den ena vet jag att han bara säger så för att jag ska må bättre..men jag vet nu idag att det inte är så...jag säger till honom att jag ser att dom 2 har det så bra tillsammans, verkligen tycker om varann..och att jag känner mej som ett svin som gör såhär mot henne då..men han säger bara att det inte är något att bry sej om..hur kan man inte bry sej liksom..och särskilt han...så splittrad igen..dock går det en rysning genom kroppen så fort jag ser honom..åh stackars mej..suck..meen min dag kommer nog den också..När min tid är kommen :P


Nu ser jag bara fram emot en kanonlördag med bästa folket..nytt o gammalt folk..ska bli så satans kul, badtunna och grejer och en sjujädra fest..då får man se om en viss någon kommer för att ställa allt tillrätta eller bara vill vara vän..vet inte vad jag hoppas på...så träligt när vi sågs första gången o jag verkligen kände att det kändes bra med honom, sen bara sket det sej igen..sen börjar han höra av sej igen..Am I on you´re mind? Jag tänker iallafall rätt ofta på dej..


Ah skitsamma..ser fram emot att fira en toppenlördag med mina bästa..Kram på er godingar :P




Nej lite film o sömn på dethär..fortsätta städa kök imöra..


*over and out*

Ovido - Quiz & Flashcards