Direktlänk till inlägg 6 september 2011

Saknar..

Av Anna - 6 september 2011 16:29

Hela jag saknar beröring, dvs beröring på ett kärleksfullt sätt, kramar, pussar och en massa mys, för att bara få känna sej speciell om bara för en stund..Det är inte sexet jag saknar utan detta att vara 2, som tycker om varann, bara ha varann att tänka på..trodde jag hade slutat att jaga kärleken och skulle bara låta den komma när det var dags, men ack så jag bedrog mej..det är det enda jag gör..söker trygghet och lugn och ro,det är vad jag vill ha..

Tänk att bara få ha någon att komma hem till, eller någon att vänta på när man lagar maten inför kvällen..någon att spendera kvä'llen och natten ihop med, en film i soffan, vadsomhelst..är nog extremt ensam även fast jag har så många omkring mej så är det just kärleken som saknas nu...suck..det får aldrig vara bra..

 

Den jag trodde jag hade känslor för och att han hade känslor tillbaka var ju bara bullshit...tänk att man är så blåögd, jämt!! Nej jag visste att jag hade rätt ifrån början..men bara att rycka upp sej igen och gå vidare..

Finns någonannan som fångat mitt intresse, aldrig träffat honom, bara en massa sms och jag måste säga att han låter väldigt trevlig..meen han drar på ett stort minus..meen jag vet inte..vet inte om han tycker jag är intressant heller..han är väldigt svår att läsa av medans andra är som öppna böcker..men vi får se vad som händer..kanske ska ses på lördag, men hinner hända mycket innan dess..

 

Imorgon blir man av med jobbet på Reko, blev lovad fortsatt men det gick tydligen över..han ville så gärna ha mej kvar men vad gör man när det krisar och det inte blir som dom hade trott..meen på torsdag tar vi nya tag och går på ny arbetsintervju..Hoppas såå på det..

 

Nej nu ska fröken ställa sej och laga mat, sen får vi se om det blir en tur ut med mitt hjärta..Kommer alltid finnas för dej, det vet du, även fast vi är periodare du och jag(umgås i perioder =)...) som sagt vi är riktiga vänner, visst vi tuggar ibland,, men det är ju för att du är helt fattlös ibland..mohahahaha...Nejdå..Jag älskar dej, gumman min!! Står alltid på din sida och vänder dej aldrig ryggen och tar någon annans parti..Your side..

 

 

Go´kväll på er gott folk...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 30 april 2014 13:50

Jaa det gör den verkligen, har ett huvud som går på högvarv jämt och bara tänker och mal och mal och mal...har försökt att konversera med det men det verkar inte lyssna, sluta att ge mej huvudbry om allt..jag orkar inte med att tänka och klyva saker,...

Av Anna - 7 februari 2014 20:37

Yes, nu är den äntligen här, helgen :) Denhär veckan har mer eller mindre bestått av motion den oxå,3 dagars simning och 1,5 timmes innebandy, och man får sånt mersug efter träning,sjukt..jag är så lycklig att jag har kommit igång och att jag ha...

Av Anna - 27 januari 2014 20:30

Sitter här och funderar lite..på det mesta som vanligt..känner saknad, känner mej sårad, känner mej arg, känner mej ledsen och så känner jag mej ju absolut glad från och till oxå.. Vet inte riktigt vad som händer och vad som sägs bortikring men ...

Av Anna - 16 januari 2014 20:22

Ja nu har snön fallit, härliga vinterland :) Får gärna komma en meter till, är så himla fint ute nu och ljust dessutom o kallt och gött :)   Annars då? Jo det knallar på som vanligt, men nu vill jag fasiken ha mej ett jobb, ingen som vet nått? Ha...

Av Anna - 2 januari 2014 20:58

Ett nytt år har infört sej, hoppas på ett kanonår som alla andra år..men med mina uträkningar kan det väl iaf inte bli värre, eller? Mycket har hänt dethär året, roliga händelser och mindre roliga händelser, men det är väl så att saker ska hända fö...

Ovido - Quiz & Flashcards