Alla inlägg den 22 mars 2010

Av Anna - 22 mars 2010 13:15

   så jag blir tokig =) jag vill åka nu, och det är faan 2 månader kvar...suck..hoppas att den sista tiden går fort nu...kollade på utflykter man kan göra i Sousse idag och det fanns halvdagskryssning för 140kr per person så det blir det iaf nån av dagarna, ska försöka få platser på planet me med extra benutrymme, annars får jag panik, iaf hem vill jag ha plats för benen=) åker hem sent på natten så då är det skönt att kunna vida o vända lite på sej när man ska sova..ska betala resan nästa vecka så måste ha in pengar från folk som har lånat från våran resekasse me =)

 

Hade riktigt kul i fredags på Lasse Stefanz och innan oxå för den delen =) blev en pangfest tycker jag =) tack alla igen =) Hörde att vissa fick mer förfriskningar än andra, hehe Bella =) men det är ju ett tecken på att du har haft det jävligt kul =)

 

I lördags bada vi bastu och badkar...guuuuud va skönt det är..antagligen därför man mår som man mår nu oxå, bastun släppte på förkylningen..sen kollade vi på Farsan hos syrran, ok film men inte så bra som jag trodde den skulle vara..

 

Idag har jag varit nere hos Peter så vi har planerat påsk, så det blir att vara därnere iår=) på kvällen oxå, vill int eha någon röjjfest..gött o ta det lugnt och skjuta fyrverkerier och så...

 

Håller på att ladda upp en massa bilder från datorn nu så man får dom på gamla hederliga kort så vi kan sätta ihop vårat egna fotoalbum Kent och jag =) massa bilder som ska upp och det tar en jävla tid...suck, men känner att jag måste skicka iväg dom ifall datorn skulle krascha, massa bilder från Jennifers begravning oxå..dom är jag rädd om..

 

Blir att åka till Rottneros senare sen..det blir najs, ta me nya skivan o poppa lite =)

 

 

Pöss pöss

Ovido - Quiz & Flashcards