Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Anna - 10 mars 2010 16:17

Idag har jag tagit mej i kragen och bokat en tid, ska bli gött att komma iväg, syrran blir med mej som stöd=) för lite nervös är man ju..

Har sovit en stund på eftermiddagen, är så himla trött nu när jag är förkyld och imorgon har jag djurhemmet igen..näst sista gången..

 

Har ni nånsin fått känslan av att folk pratar om dej även fast du inte är där? Sån känsla har jag nu, antar att det är mycket skitsnack som flyttar omkring i denna stad.

 

Tänkte på en massa minnen häromdagen,satt för mej sj i lastbilen och tänkte och skrattade, måste sett ut som en idiot när jag kom där =)

 

Tänker mycket på Jennifer och mej, va roligt vi hade, haha, fyfaan det var en vrång liten dam,fyfarao när Jessie och brände över na med bobben..haha..vilket liv det vart, ungjäveln flytta ju inte på sej, får skylla sej själv =)

Eller när Jessie och jag var med till Finland och slogs som idioter på hotellrummet och jag mejade ner na mellan sängarna och stängde =) för att inte tala om grisen hos Maire =)

Hehe sen blev man äldre och skaffade moped,eller ja en gul vespa, vi skulle ju vara som killarna Anna Heikkinen och jag så vi drog på upp över fotbollsbackarna vid Österleden, hopp, vespan dog, blinkersen hade ramlat av och sladdarna lagt sej på avgasröret och smält, kortslutning i hela mopeden=)...på tal om blinkers ja =)

Fyfaan när Lotta Gunnarsson hade fått tag på kemiprovet och gav det till mej, hade omprov, jag var ju aslycklig och satte mej o skrev av svaren från det provet på omprovet,hmm, dumt och kolla frågorna, va ju inte samma prov jag fick så där åkte man dit =)

Haha Virre, lilla Virre=) vi var hos David Morello en kväll, Virre ville prova Davids mt, hon skulle bara puttra brevid och for iväg som ett torrt skin bakom kröken..haha..David och jag fick panik så vi sprang efter där stog hon,Virre, mitt i vägen helt blixtstilla och tittade rakt fram...-Mopeden åkte iväg av sej självt!!..sa hon tyst...Säkert Virre, men det håller hon säkert fast vid än idag=)

Sen började gymnasiet, det jag kommer ihåg som igår är att Emma Spjuth och Linda Lövgren nästan alltid var osams om någon ting, så på morgon sopade Emma en ganska tunn bok i Lindas huvud, det kändes nog, men senare på dan hade Linda varit i biblioteket och antagligen snappat upp den tjockaste och största boken på hela bibblan, den sopa hon i huvudet på Emma..gjorde nog ont=) svinhugg går igen =)

För o inte tala om när jag hade Nfu309 och tog med mej Linda och Emma upp i Utterbäck,grusväg alltså, och skulle låta dom köra lite, Emma var det helt ok med, men fyfaan Linda, Nfuen hade nog flera näradödenupplevelser den gången, även jag trodde jag skulle gå åt..

Hehe hoppar fram ett tag i tiden, och kommer ihåg när Carro kom hem från Strömstad och hade linnen med sej hem, ett till mej, det var ett rent helvete att komma i dom där jävla linnena, armarna skulle i överallt..fyfaan..

 

Ah mycket dumt har hänt genom dagarna =)

 

Ska ta och ta tag i snabeljan nu..

 

Hejhej

Ovido - Quiz & Flashcards