Alla inlägg den 30 april 2014

Av Anna - 30 april 2014 13:50

Jaa det gör den verkligen, har ett huvud som går på högvarv jämt och bara tänker och mal och mal och mal...har försökt att konversera med det men det verkar inte lyssna, sluta att ge mej huvudbry om allt..jag orkar inte med att tänka och klyva saker,situationer och allt annat i småbitar, fasiken låt det vara..Så jag ber dej än en gång, sluta tänk, det blir inte bättre, däremot sämre..Saker som jag inte ens behöver bry mej om ska jag tydligen gå och tänka på, och en jävla massa saker som inte ens är värt mitt tänkande och min ömhet..Meen man är väl bara människa...HUVUDBRY,DRA!!!!

Sådär då har man gnällt lite..nu ser jag fram emot denhär sommaren, bara blicka framåt..händer så mycket kul i sommar :) Snart dags för kryssning, sen är det Ransäter och Rättvik och ett och annat besök på logen...ser fram emot det...sen måste vi ju ha en riktig fest på altan och inviga den ordentligt :)

 

Idag för övrigt så har jag gjort ännu mer slingor på Lisa-gumman, nu är hon så vacker i håret och vackrare kommer du bli, gumman min...sen har man varit och flängt runt, kanske inte undra på att man får huvudvärk ibland, gillar inte att ha det bara, är så ovan med huvudvärk..

Snart är det väl dags att börja göra sej iordning för kvällen oxå, ska bli riktigt trevligt, majbrasa hos brorsan och halva Immetorp, ska bli kul att träffa lite gamla poolare ;)

Imorgon fyller mamma år så då blir det lite fira för henne, om...jag sa OM jag mår bra så ska vi till Lunedet på loppis också, har börjat tycka att det är cäldigt kul då jag har en passion för att "göra om och göra rätt" :)...Kreativa jag, ja det har alla spåtanter sagt att jag är, att det ska ta halva livet bara innan man hittar sitt område :P

 

Slutligen vill jag tacka mina fina vänner som finns runt mej, vad vore jag utan er? Då hade jag antagligen suttit på hispan förlängesen, tänk om jag inte hade er att bolla med...åh käre...då hade jag varit hårlös nu :D Älskar er,allihopa! Ingen nämnd ingen glömd <3

 

Fasiken var gött att skriva av sej lite...men nu skiter jag i det mer för idag..

 

Ha nu en fantastisk Valborg och var rädda om varandra, man vet aldrig när det kan vara över.

 

Puss på er

 

*Over and out*

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards