Direktlänk till inlägg 29 december 2011

Only the lonley!!

Av Anna - 29 december 2011 16:42

Mmm nu närmar sej nyår, även den ska firas ensam..var ju inte riktigt vad jag hade hoppats på, men det får bli som det blir..får se det från den ljusa sidan, det ska väl bli bättre nångång och innebär det att jag får fira nyår ensam så får det vara så..I manage!! Hade önskat att få fira med mina nära o kära men alla har sitt redan och alla har tydligen barnen då också..tur man har hundarna :) dom kommer ju bli nervösa vrak på nyår, iallafall Nalle, Baloo vet jag ju inte än det märks..han har inte visat nå än..dom har ju skjutit smällar hela veckan..tänk dom måste vara gjorda av pengar folk..


I söndags var jag på Woodys, och jag hade den bästa kvällen på länge..var kvar till stängning också för den delen..mer såna kvällar tack..träffade mycket folk och hade allmänt trevligt, och Kung Ful spelade..kunde ju inte ha blivit bättre..


Nu ikväll blire att spela bingo..suck..var ju gött te och vinna en ny lott när vi spelade på uppesittarkvällen..så det är väl lika bra att spela då..


Ja så är det...får se vad morgondagen har att bjuda på..hoppas ju samtidigt som jag inte hoppas..vill inte bli besviken..så jag har lejt Ann så hon får hoppas åt mej :D..



GOTT NYTT ÅR PÅ ER!!! *om jag inte hinner skriva något mer innan*



*Over and out*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 30 april 2014 13:50

Jaa det gör den verkligen, har ett huvud som går på högvarv jämt och bara tänker och mal och mal och mal...har försökt att konversera med det men det verkar inte lyssna, sluta att ge mej huvudbry om allt..jag orkar inte med att tänka och klyva saker,...

Av Anna - 7 februari 2014 20:37

Yes, nu är den äntligen här, helgen :) Denhär veckan har mer eller mindre bestått av motion den oxå,3 dagars simning och 1,5 timmes innebandy, och man får sånt mersug efter träning,sjukt..jag är så lycklig att jag har kommit igång och att jag ha...

Av Anna - 27 januari 2014 20:30

Sitter här och funderar lite..på det mesta som vanligt..känner saknad, känner mej sårad, känner mej arg, känner mej ledsen och så känner jag mej ju absolut glad från och till oxå.. Vet inte riktigt vad som händer och vad som sägs bortikring men ...

Av Anna - 16 januari 2014 20:22

Ja nu har snön fallit, härliga vinterland :) Får gärna komma en meter till, är så himla fint ute nu och ljust dessutom o kallt och gött :)   Annars då? Jo det knallar på som vanligt, men nu vill jag fasiken ha mej ett jobb, ingen som vet nått? Ha...

Av Anna - 2 januari 2014 20:58

Ett nytt år har infört sej, hoppas på ett kanonår som alla andra år..men med mina uträkningar kan det väl iaf inte bli värre, eller? Mycket har hänt dethär året, roliga händelser och mindre roliga händelser, men det är väl så att saker ska hända fö...

Ovido - Quiz & Flashcards