Direktlänk till inlägg 22 december 2011

Mange bjuder :D

Av Anna - 22 december 2011 20:14

Haha vad jag gillar Mange Makers ;P Värsta dåliga fast värsta braiga :D

 

Idag har man varit och flängt och grejat igen..bakat med barna i flera timmar..mätt på allt godis, Peters ungar delade upp arbetet, Elin bakade och Irma slaffsa ur skålarna :) Jag och Cissi bakade också..hehe...kul dag fast jobbig ändå..

 

Har gett min julklapp nu, hoppas den duger..han sa det iaf..när jag inte får full respons så börjar jag och tvivla..meen det går nog bra..får väl ta det som ges..annars kan det vara liksom..vill att han ska vara här nu..meeeeeen det går ju inte :(

Jag hade blivit så nöjd..;)

 

Imorgon ska jag upp rätt tidigt så man kanske kan få hoppas på att bli väckt av något sms runt 8-draget?? ;) Ska iväg och köpa hårfärg..får bli nån mörkbrun sen börjar jag med slingor igen tror jag..hitta ju en jävla snygg röd häromdagen..men det hjälps ju liksom inte när man är så mörk som man är..så då får jag göra slingor först :P hmmm..jaa kanske vore något..får sova på saken..Sen ska det rullas köttbullar och göra dom iordning, sen ska jag lägga några öl på kylning för på kvällen kommer Carro och Ulf och ska spela bingolotto med mej..herregud..men med några öl går allting bra :)

 

Julafton spenderas hos min bror..hela dagen..ska bli så himla gott med julbord, Fagrells julbord :) Finns väl inget som går upp emot det..haha..juldagen hoppas jag på att det blir rajraj nu då..inte hört något från Herr Hedlund än, men la ut en tråd till idag så hoppas dom blir barnfria..Kung Ful på Woodys ju..Kan ju inte begära att dom spelar "Fire" för mej,haha Örjan är så trött på mej..hahahaha..Vet inte va många gånger dom spela den för mej i somras..krakarna..haha

 

Julaftonskvällen spenderas ensam med mina godingar härhemma..lugn och ro..

 

Se om Johan kommer på juldan..lät nästan som att han ville det..så då kanske jag kan tvinga med mej han ut, ska faan rycka med mej Bosse också..tjatat i flera dagar men han vill faan inte :( ingen idé att tjata på han heller för den delen :(

 

Åh..måste hämta ut stövlarna imöra med..kommer jag bli sådär snygg igen som bara jag kan bli ;) kanske är något att ha på juldan..kan ju hända att det händer ;) om man har tur..

¨

Skriver ju mest en massa skit nu..så får nog sluta...

 

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR

 

 

*Over and out*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 30 april 2014 13:50

Jaa det gör den verkligen, har ett huvud som går på högvarv jämt och bara tänker och mal och mal och mal...har försökt att konversera med det men det verkar inte lyssna, sluta att ge mej huvudbry om allt..jag orkar inte med att tänka och klyva saker,...

Av Anna - 7 februari 2014 20:37

Yes, nu är den äntligen här, helgen :) Denhär veckan har mer eller mindre bestått av motion den oxå,3 dagars simning och 1,5 timmes innebandy, och man får sånt mersug efter träning,sjukt..jag är så lycklig att jag har kommit igång och att jag ha...

Av Anna - 27 januari 2014 20:30

Sitter här och funderar lite..på det mesta som vanligt..känner saknad, känner mej sårad, känner mej arg, känner mej ledsen och så känner jag mej ju absolut glad från och till oxå.. Vet inte riktigt vad som händer och vad som sägs bortikring men ...

Av Anna - 16 januari 2014 20:22

Ja nu har snön fallit, härliga vinterland :) Får gärna komma en meter till, är så himla fint ute nu och ljust dessutom o kallt och gött :)   Annars då? Jo det knallar på som vanligt, men nu vill jag fasiken ha mej ett jobb, ingen som vet nått? Ha...

Av Anna - 2 januari 2014 20:58

Ett nytt år har infört sej, hoppas på ett kanonår som alla andra år..men med mina uträkningar kan det väl iaf inte bli värre, eller? Mycket har hänt dethär året, roliga händelser och mindre roliga händelser, men det är väl så att saker ska hända fö...

Ovido - Quiz & Flashcards