Direktlänk till inlägg 20 december 2011

En snabblogg!!

Av Anna - 20 december 2011 20:04

Imorse vakna jag av ett mys-sms som kunde ha varit så himla mycket mysigare om det inte hade avslutats med ett "Haha"...hihihi, ja jag sa te han att han fick göra om och göra rätt, och det gjorde han..inga fler såna tack.. ;) Hela dagen blir kanon när man vaknar till ett sånt..

 

Vart även tillfrågad att komma på en julklapp..hmm jag tänker så det skrynklar sej mer än vanligt därinne..det är ju tur att det inte skulle kosta pengar..haha..eller ja det beror ju på vad jag kommer fram till..kan ju bli något häftigt kanske men just nu är det noll idéer..Men jag ska grubbla ett tag till, jag har tydligen redan fått min ja..ass..han var snabb och sa att en sak skulle bli min julklapp som vi redan hade bestämt, men jaja, får väl ta det lilla jag får, han hade tydligen ingen lust att ge mej nå ;) mer än det alltså..

 

Varit o gjort det sista i julklappshandlingsväg idag iaf (hoppas jag), så imöra ska jag och brorsan iväg och handla all julmat, ska till 78ställen typ..meeeeen jag gillar ju stressen så det gör inget..på torsdag blire julbak med alla barn härhemma i stugan, måste ju ha lite o snaska på på julafton :)

På fredag äre dags att göra alla revbensspjäll och rulla köttbullar för glatta livet, efter det förhoppningsvis så blire uppesittarkväll med Carro & Ulf...Jag....JAG ska spela bingolotto..haha herregud..pensionärsvarning ju..meeen har sett att det är folk som är bra mycket yngre som roar sej med sånt varje söndag så jag skäms inte om jag gör det dan innan julafton..dvs en dag om året..

 

Juldagen får vi se vad som händer, om man kanske hänger på Emma eller vad som sker, är ju bradigt sugen på att gå ut..men alla mina go´bitar har sina barn...men jag löser detdär, nog för att jag skulle vilja, med glädje att Ann följde med...det skulle göra min juldag..meeen blire ingen utgång så får jag helt enkelt se fram emot E-type :)

 

Trevlig kväll på er...

 

 

*Over and out*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 30 april 2014 13:50

Jaa det gör den verkligen, har ett huvud som går på högvarv jämt och bara tänker och mal och mal och mal...har försökt att konversera med det men det verkar inte lyssna, sluta att ge mej huvudbry om allt..jag orkar inte med att tänka och klyva saker,...

Av Anna - 7 februari 2014 20:37

Yes, nu är den äntligen här, helgen :) Denhär veckan har mer eller mindre bestått av motion den oxå,3 dagars simning och 1,5 timmes innebandy, och man får sånt mersug efter träning,sjukt..jag är så lycklig att jag har kommit igång och att jag ha...

Av Anna - 27 januari 2014 20:30

Sitter här och funderar lite..på det mesta som vanligt..känner saknad, känner mej sårad, känner mej arg, känner mej ledsen och så känner jag mej ju absolut glad från och till oxå.. Vet inte riktigt vad som händer och vad som sägs bortikring men ...

Av Anna - 16 januari 2014 20:22

Ja nu har snön fallit, härliga vinterland :) Får gärna komma en meter till, är så himla fint ute nu och ljust dessutom o kallt och gött :)   Annars då? Jo det knallar på som vanligt, men nu vill jag fasiken ha mej ett jobb, ingen som vet nått? Ha...

Av Anna - 2 januari 2014 20:58

Ett nytt år har infört sej, hoppas på ett kanonår som alla andra år..men med mina uträkningar kan det väl iaf inte bli värre, eller? Mycket har hänt dethär året, roliga händelser och mindre roliga händelser, men det är väl så att saker ska hända fö...

Ovido - Quiz & Flashcards