Direktlänk till inlägg 5 december 2011

Att det ska göra så ont att få ett avslut..

Av Anna - 5 december 2011 18:22

Hela dagen har gått åt till att tänka, vända på allt, vända tillbaka och bara älta en massa..Jag gjorde det till slut som jag tror är bäst för både dej och mej, jag avslutade vårat, vad det nu var, våran vänskap.. Fast måste säga att nu känna det så himla ledsamt att det blev såhär..jag hade ju hoppats på något annat..men allt har sakta men säkert vänt sej från att du var en såå stor del av mej till att inte bli nånting..vet inte vad som hände..kanske allt bråk om oväsentliga saker dom sista veckorna..allt hit och dit..dendär stora verkstan mellan näsa och haka..det har tagit stryk på sistonde..vet inte men allt fick ett sånt konstigt slut..aldrig varit med om att känslorna bara dör ut på dethär sättet..

Alla underbara kvällar,dagar och nätter med dej betydde så mycket, att bara ha dej liggandes brevid mej i sängen, bara ligga brevid varann och inte säga ett ljud, bara känslan av att du fanns där, den närhet jag söker, även fast det ändå inte var på det sättet, hade ju velat så mycket annat med dom stunderna och det vet du, kramas, se på film och bara vara nära varann..men det blev aldrig så..

*Åhh vet inte vad jag gör snart*

Nu vänder jag och vrir på mitt beslut nu istället om jag gjorde rätt, huvet säger att det var rätt medans hjärtat säger en annan sak..tänkt på alla dom saker som jag aldrig sa till dej för jag var rädd, vet ju att du hade lämnat mej förlängesen om jag hade sagt dom och nu är det ingen idé för dethär var mitt val..

Tänker på alla saker du har sagt och hur du visste hur du skulle få mej att smälta och att efter det var vi tillbaks i samma spår igen..du gjorde mej så glad dom gångerna..så glad att när jag bestämt mej för att lämna dej så stannade jag med hopp om en dag bli något mer än "vänner"...men jag klarar helt enkelt inte av att vänta längre..för ljuset har gått upp för mej..allt var inte som du sa utan just för att få mej att stanna..en mutning när vi blev osams eller någonting annat..

Jag har så mycket att skriva men vill inte vända ut och in på mej här..behåller lite för mej själv..


Jag vet att jag låter känslokall ibland, men det är mitt försvar, att låta som att jag inte bryr mej även fast jag sitter på andra sidan linjen och är jätteledsen eller jätteorolig..klart det känns allt dethär, gör ont så inihelvete..


Jag saknar dej redan, och jag vill att vi fortfarande kan ha lite kontakt, inte bara tvärsluta..så mycket har du ändå betytt..jag behöver ingen mer dag/kväll/natt med dej, har det kvar i minnet istället, va fint det var och så himla bra allting var..


Jag har varit otroligt dum och blåögd, jag står för det, visste det ju innerst inne men ville inte lyssna...


Hör av dej om du vill!!!




Nu var det gjort, ett kapitel avslutat och vänder blad imorgon och börjar ett nytt kapitel på mitt liv!!!



*over and out*

 
 
Allan.

Allan.

5 december 2011 19:26

Lilla gumman , många svin ska man gå igenom innan man finner sin dröm gris .där ute väntar tusen å tusen åter just för dig . Du vet, jag vet, att du gjorde rätt ! Vet att det är tungt, hemskt tungt, men ändå vet man att det man nyss gjort var sååå rätt . Gråt ej över spilld mjölk, när du har flera liter på affären med längre utgångsdatum! ;) . Du vet , jag ringde min vän jonny och sa , vafan! En dag står han där, skitig o Dann, stinker olja med bruna ögon och en jätte balle <3 jaaaa jaaaa one off , More to go ;) puss

http://Www.birribam.bloggplatsen.se

 
Elvira

Elvira

6 december 2011 16:50

Fin blogg!
Vad som än hänt så hoppas jag det ordnar sig för dig! :)

http://elvirasboktips.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 30 april 2014 13:50

Jaa det gör den verkligen, har ett huvud som går på högvarv jämt och bara tänker och mal och mal och mal...har försökt att konversera med det men det verkar inte lyssna, sluta att ge mej huvudbry om allt..jag orkar inte med att tänka och klyva saker,...

Av Anna - 7 februari 2014 20:37

Yes, nu är den äntligen här, helgen :) Denhär veckan har mer eller mindre bestått av motion den oxå,3 dagars simning och 1,5 timmes innebandy, och man får sånt mersug efter träning,sjukt..jag är så lycklig att jag har kommit igång och att jag ha...

Av Anna - 27 januari 2014 20:30

Sitter här och funderar lite..på det mesta som vanligt..känner saknad, känner mej sårad, känner mej arg, känner mej ledsen och så känner jag mej ju absolut glad från och till oxå.. Vet inte riktigt vad som händer och vad som sägs bortikring men ...

Av Anna - 16 januari 2014 20:22

Ja nu har snön fallit, härliga vinterland :) Får gärna komma en meter till, är så himla fint ute nu och ljust dessutom o kallt och gött :)   Annars då? Jo det knallar på som vanligt, men nu vill jag fasiken ha mej ett jobb, ingen som vet nått? Ha...

Av Anna - 2 januari 2014 20:58

Ett nytt år har infört sej, hoppas på ett kanonår som alla andra år..men med mina uträkningar kan det väl iaf inte bli värre, eller? Mycket har hänt dethär året, roliga händelser och mindre roliga händelser, men det är väl så att saker ska hända fö...

Ovido - Quiz & Flashcards