Direktlänk till inlägg 20 november 2011

Making your mind up :)

Av Anna - 20 november 2011 22:52

Ah herregud vilken helg..fredagen spenderades med syrran,marri och Rosie, var på Arvingarna...tror dom var bra iaf..haha..dansade gjorde jag med, JAG dansade :) kvällen avslutades med en jävla massa tjaffs som lätt kunde ha undvikits, men det bara fortsatte och fortsatte..haha lika fyllevrånga båda 2 tror jag..så satt här i min ensamhet och lyssnade på musik och sjöng ur mej ilskan..igår julpyntade jag nästan hela huset..sovrummet som behöver lite mer utsmyckning..annars är det så himla jättemysigt nu :)

Men idag löste vi gnabbet och vi är tillbaks på samma ruta som i fredagseftermiddag..ahaha..herregud...


Någon har gjort mej väldigt nyfiken också..han verkar vara lite hemlig av sej, men det ser jag som ännu mer tilldragande..hihi..se om man kanske kan stöta på han på nån såg i veckan :) Meen han jobbar säkert dag och jag som alltid kväll...men han har min uppmärksamhet och jag är som sagt väldigt nyfiken :)det bästa är ju att han inte är härifrån..så kan jag få vara lite hemlig jag också..hihi..ah men vi får se..kul är det iaf..


Nästa söndag ska jag och familjen på julbord i Loka ska bli smaskigt, och fredagen efter det vankas det julbord i Askersund..så pappa och jag bränner dit :) ska också bli trevligt...se om man ser herr Snygg igen..stötte på en på Aspa i mätstation..jisses vilka ögon..jag vet hur lastbilarna ser ut iaf sen vet jag inget mer :D Lika bra det..hahahaha..


På lördag vankas det inflyttningsfest också..ska bli trevligt..tror jag..om rätt folk är där..men det hoppas jag på...


Den 16e december ska jag o syrran på förfest hos Marri sen blire Black Jack på harrys..ska också bli trevligt faktiskt..det gäller att vara om sej och kring sej..


Nej nu ska tant krypa ner och kolla film..



Pöss på er

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 30 april 2014 13:50

Jaa det gör den verkligen, har ett huvud som går på högvarv jämt och bara tänker och mal och mal och mal...har försökt att konversera med det men det verkar inte lyssna, sluta att ge mej huvudbry om allt..jag orkar inte med att tänka och klyva saker,...

Av Anna - 7 februari 2014 20:37

Yes, nu är den äntligen här, helgen :) Denhär veckan har mer eller mindre bestått av motion den oxå,3 dagars simning och 1,5 timmes innebandy, och man får sånt mersug efter träning,sjukt..jag är så lycklig att jag har kommit igång och att jag ha...

Av Anna - 27 januari 2014 20:30

Sitter här och funderar lite..på det mesta som vanligt..känner saknad, känner mej sårad, känner mej arg, känner mej ledsen och så känner jag mej ju absolut glad från och till oxå.. Vet inte riktigt vad som händer och vad som sägs bortikring men ...

Av Anna - 16 januari 2014 20:22

Ja nu har snön fallit, härliga vinterland :) Får gärna komma en meter till, är så himla fint ute nu och ljust dessutom o kallt och gött :)   Annars då? Jo det knallar på som vanligt, men nu vill jag fasiken ha mej ett jobb, ingen som vet nått? Ha...

Av Anna - 2 januari 2014 20:58

Ett nytt år har infört sej, hoppas på ett kanonår som alla andra år..men med mina uträkningar kan det väl iaf inte bli värre, eller? Mycket har hänt dethär året, roliga händelser och mindre roliga händelser, men det är väl så att saker ska hända fö...

Ovido - Quiz & Flashcards