Direktlänk till inlägg 15 november 2011

You make me happy..

Av Anna - 15 november 2011 12:11

Ja det gör du ju faktiskt, även fast det är som det är..men det är också alla runt omkring som gör livet värt att leva..mår så bra av att ha alla ni som finns runt mej just nu..vissa har tagit avstånd..men det är ju deras val..

Imorgon vankas bio, Breaking dawn, äntligen :P alla skulle ha en Edward..haha..ska dit med syrran och barna, sen bär det av till jobbet..Ska bli spännande, men eftersom det lär dröja ett år till tills dess att del 2 kommer så känns det lite halv-b..Meen den som väntar på något gott väntar aldrig för länge...


På fredag vankas det Arvingarna på harrys med syrran och hennes vänner..tror ju inte det är nå speciellt drag, men får hoppas på att det blir en kanonkväll..Ska ju festa ihop med Marri, brorsans x, saknar henne..




Tänk alla år det varit du och jag

Vi har lärt oss allt

Det handlar om att ge och att ta

Det finns inte en dag jag skulle byta ut

För den kärlek som vi har kan aldrig ta slut

Du undrar vad som får mej att stanna kvar

Till den frågan kan jag ge ett enkelt svar

 

Du gör mej lycklig

När du säger att du älskar

Du gör mej lycklig

All den kärlek som jag får

Du gör mej lycklig

Du har fått mej att längta

Under alla dessa år

Du gör mej lycklig

 

Minns tillbaka det känns som igår

Och den lycka som jag fann

kan nog ingen förstå

Och den blick du gav sa mer än tusen ord

Ända sen den dagen är det bara vi 2

Du undrar vad som får mej att stanna kvar

Till den frågan kan jag ge ett enkelt svar

 

Du gör mej lycklig

När du säger att du älskar

Du gör mej lycklig

All den kärlek som jag får

Du gör mej lycklig

Du har fått mej att längta

Under alla dessa år

Du gör mej lycklig

 

Visst händer det att jag far iväg ibland

Det kan ta dagar och år innan vi återser varann

Men jag skyndar mej tillbaks så fort jag kan

 

**************************************************
******************************************'

 

Säg ingenting

Till andra om oss två

Säg ingenting

Jag hoppas du förstår

En hemlighet

Mår bäst i dunkla vrår

Säg ingenting

Till andra om oss två

 

Visst känner du likadant att dethär kan vi göra till vår hemlighet

Allt som vi ser när vi är med varandra är bara något vi båda vet

 

Låt dom få tro vad dom vill det är ändå vår ensak

Vad vi båda gör

Tills det blir tid ska vi hålla dethär i skymundan

Det vi brinner för

 

Säg ingenting!

 

**************************************************
*****************************************

 

Förr eller senare

Så kommer du förstå

Att det var så fel

Att låta mej gå

Förr eller senare

Får du svaret i din hand

Men ej i den nyans som du ser idag!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 30 april 2014 13:50

Jaa det gör den verkligen, har ett huvud som går på högvarv jämt och bara tänker och mal och mal och mal...har försökt att konversera med det men det verkar inte lyssna, sluta att ge mej huvudbry om allt..jag orkar inte med att tänka och klyva saker,...

Av Anna - 7 februari 2014 20:37

Yes, nu är den äntligen här, helgen :) Denhär veckan har mer eller mindre bestått av motion den oxå,3 dagars simning och 1,5 timmes innebandy, och man får sånt mersug efter träning,sjukt..jag är så lycklig att jag har kommit igång och att jag ha...

Av Anna - 27 januari 2014 20:30

Sitter här och funderar lite..på det mesta som vanligt..känner saknad, känner mej sårad, känner mej arg, känner mej ledsen och så känner jag mej ju absolut glad från och till oxå.. Vet inte riktigt vad som händer och vad som sägs bortikring men ...

Av Anna - 16 januari 2014 20:22

Ja nu har snön fallit, härliga vinterland :) Får gärna komma en meter till, är så himla fint ute nu och ljust dessutom o kallt och gött :)   Annars då? Jo det knallar på som vanligt, men nu vill jag fasiken ha mej ett jobb, ingen som vet nått? Ha...

Av Anna - 2 januari 2014 20:58

Ett nytt år har infört sej, hoppas på ett kanonår som alla andra år..men med mina uträkningar kan det väl iaf inte bli värre, eller? Mycket har hänt dethär året, roliga händelser och mindre roliga händelser, men det är väl så att saker ska hända fö...

Ovido - Quiz & Flashcards